perjantai 1. huhtikuuta 2016

kiireistä menoa ja kinderkakkuja

 photo DSC_0286_zps2ubbaacr.jpg  photo DSC_0303_zps94hlme1b.jpg  photo DSC_0312_zpso4wkkdjn.jpg  photo DSC_0288_zps4ewvvfld.jpg  photo DSC_0306_zpsllkizbcs.jpg  photo DSC_0309_zpsvsoo3kio.jpg
Tapahtuma rikas viikko takana. Kuluneeseen viikkoon on sisältynyt esimerkiksi seuraavia juttuja:
  • Pääsiäisen viimesiä hetkiä vietettiin maanantaina ja nämä kuvat onkin viime viikonlopulta, jolloin tuli syötyä aika paljon kinderiä monessa eri muodossa :-D
  • Koululla on tullut vedettyä täyttä päivää, yleensä semmosta kahdeksasta neljään ja hommat on jatkunut vielä kotonakin. Ei oo montaa tuntia vuorokaudessa millon ajatukset ei pyöris harjottelun ympärillä. Ois vaikka kuinka paljon muitakin yliopiston hommia tehtävänä, mutta ne on jäänyt unholaan tässä harjottelun ohella. Eiköhän nekin saa jossain kohtaa kevättä puristettua kasaan.
  • Mun toinen kesätyöpaikka varmistui eli nyt mulla on ainakin kahdeksi kuukaudeksi varmuudella hommia. Kesäkuun tosiaan olen leiriohjaajana ja sitä ennen toukokuun Olkiluodon vuosihuollossa. Vielä kun heinäkuuks sais hommia, niin oisin erittäin tyytyväinen!
  • Myös mun pikkusisko sai kesätyöpaikan Raumalta, joten heinäkuussa meillä on sit täällä siskojen kimppakämppä! Ihan huippua. Janna vietti viime kesänäkin pari viikkoa mun seurana Raumalla ja oon innoissani et saadaan taas viettää siskosten yhteistä laatuaikaa oikein kunnolla.
  • Eilen tuli sivuainehakujen tulokset ja pääsin niihin mihin ykkösenä hainkin! Elikkäs ensi vuosi ois sitten pääosin käsitöiden ja alkukasvatuksen opintoja! 
  • Vaikka on ollutkin lyhyt viikko, niin kovin pitkältä tää on tuntunut. Ei vois siis tuntua mikään mukavammalta kuin viikonloppu ja hyvällä lykyllä yks kokonainen päivä ilman koulujuttuja!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: