keskiviikko 20. huhtikuuta 2016

mä tiedän, et mun täytyy jaksaa

 photo DSC_0321_zpslwgs9l0v.jpg  photo DSC_0306_zpsoq1tpgvs.jpg  photo DSC_0384_zpsqmckgtws.jpg  photo DSC_0318_zpshykx6qqg.jpg  photo DSC_0368_zps2tjxyr0n.jpg
Viime viikonloppuna meillä kävi ensin perjantaina mun pikkuveli kylässä ja lauantaina tuli sit äiti ja pikkusisko. Perjantaina Jonin kanssa mätettiin mäkkisafkaa, syötiin donitseja ja katottiin Poliisit - Kotihälytystä. Lauantaina Äitin ja Jannan kanssa avattiin grillikausi, käytiin kiertelemässä Citymarketissa tarjoustuotteiden perässä ja nautittiin jäätelöä ja muita herkkuja. Sunnuntaina lähdettiin Viljamin kanssa Raisioon, Myllyyn shoppailemaan ja sieltä löysin sit itelleni kengät tulevan viikonlopun vuosijuhlille. 

Kiva viikonloppu siis. Pian kuitenkin alkoi taas se raskas arki ja pitkät päivät harjottelun parissa (mun voimabiisinä toimii Elastisen Täytyy jaksaa, vitsi miten hyvä!). Tänään vietän 22 v. synttäreitä ja senkin oon saanut suurimmaks osaks viettää koululla. Onneks Viljami oli ostanu mulle yllärinä Kinder-pupuja, niin se helpotti tätä muuten semi-mälsää synttäripäivää. Ja on toki onnittelut myös saanu hyvälle tuulelle. Nyt vaan ootan innolla perjantain vuosijuhlia (mun elämän ekat iltapukujuhlat, siistii!) ja lauantain sillistä eli silliaamiaista, joka usein kuuluu vujujen jälkimaininkeihin. Toivottavasti tulee hauskaa! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: