maanantai 25. heinäkuuta 2016

tell me something good

 photo DSC_0678_zpshcatmphr.jpg  photo DSC_0676_zps14bjhcjo.jpg  photo DSC_0698_zpsdxyhvj2n.jpg
Tää viimeinen ruutu kuvastaa mua perjantaina, kun työt vihdoin loppuu. Sitä on meinaan odotettu! Itseasiassa mun piti tulla postaamaan kuvia viikonlopulta, mutta jostain syystä mun tietokone ei tunnista mun kameraa enkä saa kuvia lisättyä... Noh, onneks oli vielä näitä Jannan kans kuvaamia otoksia jäljellä, niin ei jäänyt postaus vallan tekemättä. 

Viikonloppuna kävin Mummun syntymäpäiväkahveella, nautittiin brunssista Viljamin siskon luona, kävin kuvaamassa yhden suloisen poikavauvan ristiäisiä sekä käytiin kaveriporukalla syömässä ja leffassa. Leffaks valikoitui - poikien harmiksi - Kerro minulle jotain hyvää, mikä yllätti mut positiivisesti! Kauniista tarinasta huolimatta useat tän kaltaiset leffat on vaan tosi tylsiä, mutta tän pätkän aikana ei ainakaan mua alkanut kyllästyttää. Suosittelen kyllä! Mutta varotuksen sanana: kantsii varaa nenäliinoja mukaan. Kaunis tarina, kivat näyttelijät ja osuvat taustamusiikit! 4/5.

Nyt odottelen, että viikko kulkis eteenpäin nopsasti, jotta pääsis jo nauttimaan lomasta. Viime viikon vietin Raumalla kokonaan yksikseni ja viihdyin yllättävän hyvin sekä keksin itselleni paljon tekemistä. Nyt kuitenkin arki tuntuu nihkeeltä, mutta onneks keskiviikkona saan tänne Äitin, Jannan ja Mummun mun seuraksi! Perjantaina sitten Viljamikin palaa kotikonnuiltaan takaisin meidän Rauman kotiin ensimmäistä kertaa sitten juhannuksen. Kahdestaan ollaan vietetty viikonloppua viimeksi toukokuussa, joten voi tehdä ihan hyvää viettää kahdenkeskistä aikaa ja keksiä vaikka jotain spessua loman alkamisen kunniaksi. Niin kivaa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: