lauantai 19. marraskuuta 2016

Rauhoittumismusaa

 photo rauhottumismusaa_zpshlbmkj9w.jpg
1 // 2 // 3 // 4 // 5 // 6 // 7

Pitkästä pitkästä aikaa musapostausta. Linkit Youtubeen löytyy numeroista kuvan alta ja linkit Spotifyyn tämän tekstin lopusta. Pikkujouluristeily on takana päin ja nyt on taas hyvä hetki rauhoittua. Kiva reissu, mutta kivaa olla myös kotona. Vähän on elämä tosin potkinu päähän, kun eilen Viljami oli siivotessaan tiputtanu mun uuden PartyLitelta tilaamani kynttiläsomisteen lattialle ja rikkihän se meni. Tänään taas mun DYMO -kohokirjotin päätti lakata toimimasta vaikka se oli mulla tosiaan vasta toista kertaa käytössä... Alkoi sen verran ärsyttään, että päätin tulla tekeen tän postauksen, kuunnella näitä ihania biisejä ja rauhottua. 

Nää biisit on täydellisiä venyttelyyn, illan kävelylenkille tai vaikkapa kotona kuunneltavaksi kynttilöiden valossa ja viltin alla. Kuunnelkaa, jos joku näistä on teille tuntematon tai vaikkei oliskaan. Mun mieli ainakin rauhottu. 

2 kommenttia :

  1. Mä oon rakastunu Mikko Harjun Mä olen tässä -biisiin ja oon ilmottanu kotona et se soi meiän häissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä kans hyvä!! Multaki löytyy näitä "tää soi sit meiän häissä!" -biisejä, joista yks onkin toi Olet mun kaikuluotain. Hyvä, et on melkein soittolistakin häihin valmiina, kosinta vaan puuttuu :-D

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: