sunnuntai 13. marraskuuta 2016

Tallinnan ostoksia

83
Niin kuin jo aiemmassa postauksessa mainitsin, niin Tallinnassa pääsin oikein kunnolla shoppailemaan kun Äiti tyrkkäs kieltelyistä huolimatta matkarahaa mukaan. Täytyy kyllä sanoo, että olipa taas mukavaa kierrellä kauppoja niin, että sai katseella etsiskellä kiinnostavia juttuja ja sovitella oikein olan takaa! Turhan usein, kun johonkin ostoskeskukseen päätyy niin yrittää kulkea laput silmillä, ettei vaan näkökenttään osuis mitään ihanaa, mistä tulis harmitus, kun sitä ei raaski ostaa. Tällasia mun tuli siis löydettyä: 

84 85
Neuletakki / Pull&Bear
Tässä neuletakissa ihastuin tuohon väriin. Jotenkin kaikki vihree iski silmään, en tiedä johtuuko se lähenevästä joulusta vai mistä. Kuva vähän vääristää väriä, mutta sellainen ihana havunvärinen se on. Ja muutenkin oikein kivannäkönen ja mukava päällä!

86
Pusero / New Yorker
Tän paidan kuviointi kiinnitti mun huomion ja vaikka jouluhumussa jo olinkin ja punanen ois ollut toisena vaihtoehtona niin päädyin silti tähän siniseen. Uskon, että tää saa enemmän käyttöö sitten keväällä, kun neuleita on käytetty kyllästymiseen asti ja tekee mieli laittaa jotain kevyempää ja freesimpää päälle. Korujen kanssa menis hyvin myös jossain illanvietoissakin.

87
Neuletakki / H&M
Ennen reissua mietin, että tarvitsisin ihan perus mustan neuletakin. Noh, mun onnekseni sellainen löytyi eikä se paljon lompakkoa korottanut! Maksoikohan tuo jonkun seitsemän euroa... Tykkään noista kohoraidoista ja tällaiset perusvaatteet on parhaita vaatekriisin pelastajia.

88
Tunika / Mango
Oon huomannut taas pitkästä aikaa tunikoiden rantautuneen kauppoihin ja se on kyllä mun mieleen. Tällaisen tunikan (tai kai tätä neulemekoksikin voisi nimittää pituutensa puolesta) oon jo pitkään halunnut ja nyt löysin. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä mukavuudenhaluisemmaksi samalla. Ja tää on nimenomaan sitä! Just itseasiassa tällä hetkellä hengaan päällä tämä tunika, legginsit ja villasukat = tyyli mun makuun. Tosi nätti, mukava ja rento!

89 90
Lompakko / Pull&Bear
Oon jo jonkin aikaa haikaillut uuden lompakon perään ja kaipaillut siihen lisää korttipaikkoja. Tallinnassakin useampia lompakkoja auoin ja katselin, mutta mikään ei tuntunut vastaavan mun tarpeita ennen tätä lompakkoa. Ulkoapäin ihan perusnätti lompsa, mutta sisälmys sealed the deal. Korttipaikkoja ja erilaisia taskuja on runsaasti, ettei seteleiden, kuittien, kuponkien ja korttien tarvitse kaikkien pyöriä samassa paikassa. Kaipaan järjestystä ja vihdoin myös mun lompakossa on sitä! 

91
Victoria's Secret -vartalotuoksu
En oo ite ottanu osaa tähän VS-hypetykseen, mutta kun Janna jäi tuoksuttelemaan näitä, niin päätin antaa niille mahdollisuuden. Nuo pullotkin oli nätimmän näköisiä kuin mitä oon Suomessa nähnyt! Multa siis puuttu body mist, koska edellinen hajos Italian reissussa enkä oo sen jälkeen saanut ostettua uutta. Mulle jotenkin nää vartalotuoksut tuntuu luontasemmilta kuin hajuvedet ja näitä tykkään suihkutella joka päivä, toisin kun hajuvettä tulee laitettua oikeastaan vain juhliin ja muihin menoihin. Tuoksuista arvoin oikeastaan tuon Blushin ja Vanilla Lacen väliltä, mutta päädyin ensimmäiseen. Vanilja on ihana tuoksu varsinkin tähän aikaan vuodesta, mutta joku siinä sit kuitenkin mättäs... Mut tämä Blush on kyllä tosi kiva ja nätissä pullossakin!

Herkkuja
Tuon Milkan Bubbly-levyn ostin maista ja ai että se on hyvää! Aika liki Kinderin makuista. Nyt pidän sormia ristissä, josko sitä olis myös laivalla, kun lähden ensi viikolla pikkujouluristeilylle... Myös noita Kinderin Schoko Bonseja ostin maista, koska ne oli halvempia kuin Suomessa. Täällä en ikinä raaski ostaa niitä! Valkosuklaa Toblerone on vakkariostos laivalta ja tulipa ostettua myös tollasia sokerittomia karkkeja, jotka ei kuitenkaan mitään kaksisia ollut mun mielestä. 

Ps. Sorruin ja alotin kuunteleen joululauluja... Kai se on jo ihan fine??

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3