keskiviikko 21. joulukuuta 2016

Kolme yötä jouluun on

DSC_1402 DSC_1460 DSC_1535 DSC_1537 DSC_1415 DSC_1532 Tänään jätetään Rauma taakse ja siirrytään Vesilahteen joulunviettoon. Joulukuu on mennyt ihan hullun nopeeta ja kohta se itse joulu onkin jo täällä. Vieläkin pari lahjaa on hankkimatta, mutta suurin osa jo onneksi paketeissa. Mulla oli suuret suunnitelmat itsetehdyistä lahjoista, mutta loppujen lopuksi en saanut aikaiseksi yhtäkään - ainakaan valmiiksi asti. Lahjoista puheen ollen, nyt tulee mulle jännä joulu siinä mielessä, etten tiedä yhtäkään lahjaa etukäteen. Aiempina vuosina on aina ollut vähintään yksi tai yleensä useampia lahjoja, jotka on ennestään sovittu tai oon kuullut, että joku antaa mulle lahjaksi. Tänä jouluna en tiedä ainuttakaan! Toki toiveita olen esittänyt, mutta ei mitään hajua mitä niistä saan vai saanko mitään. Just tästä mä tykkään. Yllätykset on parhaita. 

Nyt taidan jatkaa pakkaamista, sitä on meinaan aika paljon! Katsotaan, jos kerkiäisin tänne blogin puolellekin vielä ennen aattoa kaiken jouluhäsäyksen keskeltä. Huomenna pitäisi vielä ostoksille lähteä ja perjantai meneekin jouluruokia väsätessä ja varmaankin Iskää moikkaamassa. Pitäisi sitä jossain välissä ehtiä myös pelata lautapelejä ja katsoa leffoja. On tää lomailu rankkaa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3