perjantai 13. tammikuuta 2017

13/1

46 47 48 49
 Viime aikoina oon...
  • Laiskotellut liikaa. Tää viikko piti olla se viikko, kun otan itteeni niskasta kiinni ja vietän päivät tehokkaasti koulutöitä tehden. Noh, olen mä jotain tehnyt, mutta en tiä voiko tätä nyt kovin tehokkaaksi kutsua. Tekstiilityön kurssitöitä innostuin tekemään, mutta kaikki kirjallinen työ tökkii. Kävin myös hakemassa ekat tenttikirjat, mutta saa nähdä milloin ne jaksan ekan kerran aukaista.
  • Nukkunut huonosti. Mulla on viime aikoina ollut tosi vaikee saada unta ja toissa iltanakin pyörin sängyssä varmaan puoltoista tuntia ennen kuin Nukkumatti löysi mun luo. Normaalisti nukahdan parhaillaan parissa minuutissa, joten tää tuntuu aika turhauttavalta. Heräilen myös kesken yön ja silloinkin saattaa kestää kauan ennen kuin nukahdan uudestaan. Oon kyllä huomannut, että stressaaminen heijastuu mun nukkumiseen enkä silloin nuku niin levollisesti kuin yleensä. Voi olla, että tekemättömillä koulutehtävillä on jotain osaa tähän...
  • Pähkäillyt mun taloudellista tilannetta. Säästöt alkaa olla aika pitkälti käytetty ja suht huolettoman rahan käytön ajat taitaa olla ohitse. Vaihtoehtoina tällä hetkellä on hakea töitä, ottaa nostamistani lainoista osa käyttöön tai kituuttaa kesätöihin asti pelkillä tuilla. Tällä hetkellä koitan karsia kaiken mahdollisen ylimääräisen rahanmenon, mutta aika mälsäähän tää on. 
  • Kokenut myös kivoja juttuja. Oon ottanut pehmeen laskun takaisin arkeen. Iloinnut, että viikottaisen ruotsin kurssin myötä nään useammin luokkakavereita, joita ei juurikaan tullut syksyllä nähtyä. Sopinut koulukaverin kanssa treffit ensi viikonlopulle, saa nähdä mitä kivaa keksitään! Hommannut lipun Pikku Laskiaiseen - en oo ollutkaan haalarit jalassa sitten vapun. Ja niin, oltiinhan me tänään brunssin merkeissä Viljamin siskon luona ja päästiin hengaamaan meiän lemppari vaippapöksyn kanssa.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: