torstai 20. huhtikuuta 2017

10v. minä vs. 23v. minä

Tänään on mun syntymäpäivä ja täytän 23 vuotta. Tää päivä ei juurikaan oo eronnu muista päivistä, mitä nyt onnitteluja on tullut jonkin verran. Ajattelin, että olisin synttärin kunniaksi tehnyt edes iltapalapannaria, mutta tajusin ettei meillä oo kananmunia, joten sekin ajatus meni sit karille :-D No onneks huomenna alkaa viikonloppu ja Äiti on siellä leiponut munkkeja mua varten, nam! 

Kaikki varmasti muistaa nuoruudesta ja lapsuudesta kaverikirjat ja ite ainakin täyttelin myös omia kaverikirjojani, koska se oli niin kivaa. No yhdestä kaverikirjastani poimin omia vastauksiani, mitä oon kirjoittanut 10-vuotiaana ja päätin vastata niihin samoihin kysymyksiin nyt 23-vuotiaana. Sanomattakin selvää, että ajatusmaailma on hiukan muuttunut tässä 13 vuodessa :-D

 photo DSC_1093_zpsrllkpdzu.jpg

SUOSIKKEJA

Vaate: 
10v: Housut ja minihame
23v: Jotkut kivannäköset, mut rennot kuteet

Bändi: 
10v: Dingo (Ei ehkä lemppari enää, mutta kyllä sillon tällön tulee kuunneltua ja kokoelmalevy löytyy autosta!)
23v: Yks lemppari esimerkiks Imagine Dragons

Laulu: 
10v: Autiotalo
23v: Yhtenä iltana

Urheilulaji: 
10v: Juoksu 
23v: Jumppaaminen, jos se lasketaan urheilulajiksi. Ja lenkkeily!

Oppiaine: 
10v: Liikunta (Miks en jotenkaan voi uskoo tätä vastausta, koska muistaisin aina inhonneeni koululiikuntaa...)
23v: Käsityö

Eläin: 
10v: Koira
23v: Norsut, kirahvit, pandat ja lampaat nyt ainakin :-)

Väri: 
10v: Liila
23v:Tykkään kaikista väreistä, mut pinkki ainakin toimii aina

PC-peli: 
10v: Sims
23v: Sama vastaus pysyy!! Voi kun pääsis pelaan Simsiä.... 

Kirja: 
10v: W.i.t.c.h. (Tää kyseinen kaverikirjakin oli W.i.t.c.h.-teemalla ja se oli kyl kova juttu tollon)
23v: Paljoa ei tuu luettua, mutta ekana tulee mieleen Torey Haydenin kirjat, joita oon joskus aikoinaan lukenut

TV-ohjelma: 
10v: Nrj top 10 ja Ryöstö päivänvalossa (Muistan kun nauhotin VHS:lle kaikki Nrj Top 10 -ohjelmat ja kattelin niitä musiikkivideoita uudestaan ja uudestaan :-D Tosta toisesta ohjelmasta mulla ei oo ees mitään muistikuvaa mikä se on!)
23v: No täällä on tullut niitä mainittua jo jonkin verran ja niitä on paljon! 

Elokuva: 
10v: Harry Potter
23v: Titanic

 photo DSC_1092_zpsybiupiij.jpg

UNELMAT JA TOIVEET

Pidän: 
10v: Dingosta (Se on tässä tullutkin jo selväksi... :-D)
23v: Joulusta ja suklaasta <3

Inhoan: 
10v: Sotaa!!!
23v: Pysyttäydyn samassa vastauksessa

Hartain toiveeni: 
10v: Että Janna ei kitisisi (Harvemmin se enää kitisee ainakaan mulle, joten vissiin toiveeni on toteutunut! :-D)
23v: Että pääsen joskus naimisiin ja saan lapsia

Hauskin kokemukseni: 
10v: Olla troikassa (Särkänniemi oli kyl kova juttu pienenä)
23v: Sanotaan nyt vaikka ulkomaanmatkat

Pahin painajaiseni: 
10v: Eksyä kaupungilla (ai että maaltako oon... :-D)
23v: Että itselle tai läheiselle tapahtuisi jotain kamalaa

Jos voittaisin miljoonan, minä: 
10v: Shoppailisin
23v: Sama vastaus, shoppailun kohteet tosin vois olla vähän erilaisia nyt kuin 13 vuotta sitten :-D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kaikista kommenteista ! (-: