lauantai 19. tammikuuta 2013

it's a hard life to live, so live it well

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket
vielä muutamat julkaisemattomat ruudut meiän photoshooteista. milja ja paula molemmat antoivat mulle liebster blog -palkinnon, mutta koska oon tylsä, en millään jaksa laittaa palkintoa kiertämään. suuri kiitos silti teille molemmille ! 

eilinen ilta meni oikeen kivasti viljamin perheen seurassa, vaikka mun kiharista tehtiinkin yleinen vitsi ja saa nyt nähdä kuinka kauan ne jaksaa mua kutsua ilpo kaikkoseks tai ihan näin tuttujen kesken ileks... :-D syötyä tuli taas tarpeeksi ja ilta kulu pelailemalla lautapelejä. voin kertoa et oon maailman surkein siinä iskelmä -pelissä... tiesin vastauksen tasan yhteen kysymykseen kaikista pelin aikana kysytyistä kysymyksistä. 

kohta puoliin jenni on tulossa tänne meille ja suunnitelmissa olis lähtee huomenna jo heti aamutuimaan hiihtämään ! toivottavasti ei oo hirveesti pakkasta. 

xoxo, ile.

8 kommenttia :

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: