perjantai 1. helmikuuta 2013

helmikuun ensimmäinen

 photo page-4_zpse9d3b412.jpg
1. #me #selfportrait #oujee #i'm #so #beautiful 2. #the #best #pizza #ever
3. #pinaattilätyt #are #my #favourite #nam 4. #my #favourite #animal #minni #she's #so #old #and #lazy

heheheee. leikin tänää et oisin muka ajan hermolla ja otin "ig" kuvia mun neljä vuotta vanhalla nokia supernovalla. :-D ihan ykköskännykkä ja nää kuvat on lähes yhtä hyvälaatusia kuin iphonella otetut. ei mitään eroo? joo aattelin alotella tän helmikuun rennoissa meiningeissä näillä turhilla kuvilla, joiden pointti on ehkä se, että mua ärsyttää kun kaikilla muilla on instagramit paitsi mulla )-: ja älkää peljätkö, nää on viimeset kännykkäkuvat tässä blogissa !! vaikka tossa kännykässä onkin huimat 2.0 megapikseliä niin taidan silti pitäytyä järkkärissä...

äikän, sekä enkun prelit takana ja niistä jäi ihan hyvä fiilis. eli ihan ookoosti meni. tänään kateltiin viljamin kanssa semmonen elokuva kun the edge - reunalla. se kerto muutamasta miehestä, jotka tömähtää lentokoneella maahan johonkin ihan middle of nowhere ja ne koittaa sieltä sitten selviytyä pois. unohtamatta, että hullu lihansyöjä karhu vaanii niitä siinä samalla. just sopivan jännä mulle ja musta oli ihan hyvä elokuva ! mukava nähdä joku hyvä leffa, kun just puhuin viljamille et oon menettäny uskoni hyviin elokuviin :-D tuntuu vaan, ettei enää mikään leffa iske. 

hei ihanat! kertokaa jotain hyviä, mahtavia, uusia tai vanhoja leffoja, jotka kannattais katsoa ! mielelläni haluisin uusia leffaelämyksiä (-: 

6 kommenttia :

  1. koskemattomat !! joskus sit ku tulee dvd'lle niin kato se. tosin harvemmin tykkäät mun leffasuosituksista :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :-D mut kerta se on ensimmäinenki !! joo tarttee kyllä kattoo, jos vaikka tilais home enteristä superbonuksilla (-;

      Poista
  2. Heippa! Mulla ois sulle haaste :-)

    http://sweet-choise.blogspot.fi/2013/02/challenge-accepted.html

    VastaaPoista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: