tiistai 12. helmikuuta 2013

ole hetki niin kuin huomista ei olisikaan

 photo helmikuu105_zpsbcd38e9a.jpg  photo helmikuu015_zps32c7db92.jpg  photo jannaa3622_zps82269c30.jpg  photo helmikuu140_zpsf978cf5c.jpg  photo helmikuu061_zps0477b6fc.jpg  photo jannaa3632_zps5d43d2bb.jpg nyt on enkun kuuntelu takana ja seuraavat yo't onkin vasta maaliskuussa. nyt saa hengähtää hetkisen ja sit alkaakin armoton tsemppaaminen, et sieltä sit tulis niitä tuloksia, mitä oon toivonutkin ! prelit näytti onneks ihan hyvää suuntaa, vaikka parantamisen varaakin vielä toki on. 

nyt ois jännättävänä torstaiset penkkarit ja abiristeily. penkkariasun pitäs tulla huomenna ja abiristeilynkin asu on aikalailla suunniteltu. voi kyllä olla, että kun testaan tätä mun suunnitelmaa päällä niin suunnitelmat muuttuukin taas miljoona kertaa, eikä mikään näytäkään hyvältä :-D plus mietin haluisinko laittaa eka jotkut eri vaatteet kun mennään syömään ja sit toiset vaatteet kun bilettäminen alkaa hmm.... no huominen mulla on onneks aikaa miettiä (-: täytyy kyllä sanoa, että en mä loppujen lopuks odota penkkareita ja tätä risteilyä kyllä puoliakaan niin paljon kun viime vuonna wanhoja tai meidän koulun matkaa ruotsiin! vaikka onhan nääkin ihan kivoja juttuja.

loppuun haluisin vielä linkittää nää pari biisiä. en oo aiemmin hirveesti välittäny haloo helsingistä, mutta jotenki nää kaks uusinta sinkkua on kolahtanu muhun täysin! suomalaista musiikkia parhaimmillaan, sanon mä (-: 

Haloo Helsinki - Huuda! 
Haloo Helsinki - Vapaus käteen jää

4 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. no se meni ihan ok, mutta se kakkoskuuntelu oli tosi vaikee :s toivon, että avot ois menny hyvin, niin se pelastais mun tilanteen (-:

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: