perjantai 19. huhtikuuta 2013

counting stars

 photo huhtikuu321_zps0943bd46.jpg  photo huhtikuu20139_zps35e10a56.jpg  photo huhtikuu277_zps178acde8.jpg  photo huhtikuu297_zps9f39ce8c.jpg  photo huhtikuu319_zps5302e86d.jpg moikka! olin keskiviikon ja eilisen hoitamassa mun serkkuja, jonka takia musta ei oo täällä kuulunut! oon jäänyt mun lukusuunnitelmasta jälkeen, mutta se ei haittaa koska tänään viljami vei mut yllätyksenä syömään fransmanniin (-: syynä huominen, jolloin meitsille iskeytyy kokonaiset 19 vuotta mittariin! syötiin sitten mahamme pullolleen ja nyt voi olla hyvällä mielellä. 

yksi asia tässä päivässä kuitenkin turhauttaa; haluisin hirveesti tehdä jotain uutta tälle ulkoasulle, mutta en oikeen tiedä mitä ja miten. ensinnäkin mun mallin suunnittelutyökalu ei oo toiminu ainakaan viimeseen puoleen vuoteen, mut oon saanut esim fontteja muunneltua html-koodin kautta. no nyt sekin on muuttunut ihan ihmeelliseks joten kaikki perus jutut tulee nähtävästi pysyyn tällasina samanlaisina maailman tappiin asti. plääh, voi olla et tää ulkoasu jonkin verran vaihtelee tässä koko ajan kun koitan epätoivosesti saada tästä kivaa. 

vielä semmonen, et ootte taas vähentynyt muutamalla lukijalla ja postauksiin ei oo tullu oikein mitään kommentteja, joten haluisin vaan kysyä, et mitä toivoisitte tältä blogilta? mitä postauksia haluaisitte nähdä lisää ja mitä sais vähentää? eipä muuta, mukavaa viikonloppua (-:

4 kommenttia :

  1. Näyttää nii herkuilta noi ekan kuvan suklaajutskat että mun oli pakko kysyä, kun tekstistäkään en bongannut, että mitä ne on?(:
    Ja onnee 19 vuotiaalle!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi suklaanamut on nimeltään semmosia kuin rocky road. niitä on kai vähän erilaisia, mutta noissa meidän oli vaahtokarkkia, suklaata ja pähkinää ja niihin ohje löytyy ihan googlettamalla netistä (-: kiitos!

      Poista
  2. oi ku kiva postaus! :) hei mulla on ollu ongelmia noitten fonttien vaihtamisen kanssa ja nyt vieläkun html-koodi on muuttunu, et tiiksä miten esim. tekstin otsikon fonttia voi vaihtaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sieltä mallin suunnittelutyökalusta, mutta muuten en osaa )-: se uus html-koodi systeemi on ihan surkee! ja kiitos paljon (-:

      Poista

kiitos kaikista kommenteista ! (-: