lauantai 27. huhtikuuta 2013

great clouds roll over the hills bringing darkness from above

 photo huhtikuu201313_zps3b0dcdd5.jpg  photo huhtikuu201314_zps0718d466.jpg  photo huhtikuu201315_zps3b9face4.jpg oottelen tässä viljamia meille yöks, joten aattelin tulla lätkäseen muutamat julkasemattomat kuvat polaroidien muodossa. tänään oon lukenut vähän (liian vähän), vieraillut poliisimuseossa ja jumppaillutkin. musta on tosi kiva, et oon näin yhtäkkiä taas löytänyt vähän intoa tohon urheiluun. oon siis tyyppi joka yleisesti vihaa kaikkia urheilun muotoja, eikä oikeen oo ikinä sisäistäny käsitettä "liikunnan ilo." hyvä musiikki kuitenkin aina motivoi, joten sen voimalla oon saanu tehtyä oman jumppaohjelman, mitä täällä kotona sitten toteutan yksikseni (-:

katoin muuten eilen netflixistä sen the lucky one'n, josta oon puhunu aikaisemminki. luin siis englanniks sen kirjan ja halusin nähdä leffan ja nyt se on nähty. kai se vaan niin menee, että jos kirjan lukee ensin, ei ikinä pitäisi vaivautua katsomaan leffaa :-D niin monet asiat meni ihan eri tavalla kuin kirjassa ja se häiritti mua jotenki niin paljon, etten oikeen päässy leffasta itestään niin nauttiin. no vaikka oisinkin, niin tuskin oisin mitään huimia arvosteluja sille antanu. niin semmonen kliseinen ja ennalta-arvattava, ettei muhun niin iskenyt ja osasin sen arvatakin. oonhan kuitenkin lukenu sen kirjan ja tiedän pääjuonen.

jospa se viljami kohta tänne ilmestyis niin päästäis saunoon ja tekeen patonkeja! näkyillään (-:

2 kommenttia :

  1. aa, sulla on aivan ihana blogi! uus lukija ilmottautuu :)

    http://ineedtoflyaway.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ja tervetuloa seurailemaan ! (-:

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: