torstai 25. heinäkuuta 2013

shoppailuja

 photo heinaumlkuu320_zpsc6aa5a46.jpg jeejee eli kirjottelen tätä postausta nyt mun ihka uudella kullanmurulla, joka sai kasteessa nimekseen keijo ! kävin tänään sopivan pitkän harkinnan jälkeen kotiuttamassa tän valkoisen söpöläisen itselleni, kun myivät niin halpaan hintaan! oon nyt 19 vuotta ja tää on mun ihan ensimmäinen oma tietokone. aikasemmin meillä on ollut vaan toi yks kivikautinen pöytäkone, joka on ollut koko perheen käytössä, eikä mulla oo koskaan ollu mitään ongelmaa sen puoleen, mutta nyt kun se masiina näyttää vetelevän viimesiään niin aattelin tän olevan hyvä sauma investoida oma kone.

ensivaikutelma koneesta on tosi hyvä ja vaikka ensin vähän epäilin tota windows kasia, niin oon tullut siihen tulokseen, että se on jopa aika näppärä! toi systeemi on kiva kun saa noi laatikot järjestellä omaan mieleiseensä järkkään ja aloitussivu on kivan pirtsakan näkönen!

 photo page_zpse91671e1.jpg
tässä nyt tämmösiä puoliturhia kuvia, mitä myös shoppailin tänään. eli naamarasvaa ja sitten lämpösuihke hiuksille. enhän mä oo suoristanut ja kihartanut mun hiuksia kun jotkut viimeset 5 vuotta ja sain nyt aikaseks ostaa ensimmäisen lämpösuihkeeni :-D tää voi kertoa jotain mun hiusten kunnosta....

kävin myös nappaamassa mukaani ton laukun h&m'stä. mulla on kesäksi sekä talveksi kengät konjakin värissä ja oon metsästänyt saman väristä laukkua kissojen ja koirien kanssa, mut niitä vaan ei tunnu löytyvän enää mistään. justhan pari kesää sitten niitä roikku jokasen kaupan hyllyllä? no tää nyt ei oo mikään mindblowing, mut ihan perus laukku jota tulee toivottavasti käytettyä!

 photo page5_zpse3c9356d.jpg
tätä myös etsin kissojen ja koirien kanssa ennen suomipop-festareita. nimittäin mustaa trikoista maxihametta! soittelin tampereen h&m't läpi, et oisko näitä missään enää jäljellä mut kaikki oli loppuun myyty. tän viikon alussa sit ideaparkin reissulla huomasin et näitä oli tullut lisää ja jäljellä vielä yks mun kokoa! ei siinä sitten ollut kahta sanaa, kun marssin tän kanssa kassalle. ja onneks marssin sillä oon käyttänyt tätä nyt joka päivä. vois sitä ehkä pestäkin välillä....

nyt jakso oc'ta ja iltapala ois paikallaan, joten lopettelen tähän. toivottavasti kerkiän postailla viikonlopun aikana! hyvää yötä ♥

4 kommenttia :

  1. Hei onks toi Samsung ative book 2 tai joku semmonen?:) näyttää ihan samalta mikä lähti mullekin tilaukseen tänään!

    VastaaPoista
  2. Itelläkin ollu kuukauden verran toi sama läppäri ja aluks vihasin kasia. Nyt kuitenkin sujuu tosi hyvin hommat vaikka koneen pieni muisti vie hermot :( Pitää ostaa lisämuistii jostain.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai höh :s saa nähdä kuinka nopeesti toi munkin muisti on jo täynnä!

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: