tiistai 20. elokuuta 2013

another new week

 photo DSC_0128_zps2ff39ab3.jpg  photo page8_zps9b0be1cf.jpg  photo elokuu32_zps5936c099.jpg  photo page6_zpscd073307.jpg  photo elokuu84_zpsdec69d9b.jpg  photo DSC_0140_zps4996c625.jpg  photo page7_zps47fc44ae.jpg
viikonloppu taas takana päin, mutta onneks vaan neljä päivää kunnes viljami tulee taas lomille. mulla tää inttileskeys on sujunut ihan kivasti ja päinvastoin kuin useilla, mulla alku suju helpommin. kun tiesin, että viljami lähtee niin täytin mun kalenterin kaikella tekemisellä ettei kerennyt tulla tylsää tai pahempaa ikävää. nyt kuitenkin joka viikonlopun jälkeen se lähtee takasin eikä mulla ookaan enää niin paljon tekemistä arkena. ei töitä, ei harrastuksia, ei oikeen mitään. noh, oon panostanu liikkumiseen sekä terveellisempään ja säännöllisempään syömiseen. 

viikonloppuna käytiin pyörimässä vähän millon missäkin. parkista kävin nappaamassa tuon kuvissa näkyvän neuleen. hipelöin sitä jo aiemminkin, mutta nyt kun huomasin, että noista oli enää yks mun kokoa jäljellä, oli se pakko kiikuttaa kassalle. sunnuntai-iltana lähdettiin extempore syömään tampereelle ja mahat saatiin täyteen tuttuun tapaan panchossa. eilen viljamilla oli henkilökohtanen vapaapäivä, joten käytiin vielä hakemassa mun autoon uutta radioo, koska aiempi oli sekoillu jo jonkin aikaa. koska en jaksa taas vuoden päästä käydä ostamassa uutta radioo, niin aattelin satsaa laatuun ja otin oikeen kunnon pioneerin sen vanhan astonin tilalle. kyl kelpaa! matkaan lähti myös söpö hello kitty -wunderbaum (-:

löytyykö täältä muita inttileskiä? miten on ensimmäinen reilu kuukausi sujunut? huomenna pitäiskin tulla tieto, että pistetäänkö viljami aukiin vai saisinko mää sotilaani kotiutettua jo jouluks. joulu kuulostais niin paljon paremmalta kuin ens vuoden juhannus... 

4 kommenttia :

  1. etkö oo missään töissä kun sulla on välivuosi?:D tai ees hakenu mihkään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon koittanu hakee, mutta ilman koulutusta ja sen suurempaa työkokemusta on aika vaikee saada mitään. (-: joten katsotaan jos tässä vuoden mittaan jossain vaiheessa saisin jotain töitä.

      Poista
  2. Mulla lähti poikaystävä tammikuussa inttiin ja jotenkin aluks tuntu, että aika menee tosi hitaasti, mutta ens kuussa se pääsee jo kotiin. Loppuenlopuks se aika menee tosi nopeesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu, niin monet sanookin, et loppujen lopuks aika menee nopeesti (-: toivotaan, et oisin yks noista monista!

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: