torstai 22. elokuuta 2013

kesällä 2013...

 photo kesaumlkuu2399_zpse112988d.jpg valmistuin ylioppilaaksi

 photo kesaumlkuu2515_zpsbc1db558.jpg poikkesin raumalla

 photo page_zpsb3c52a04.jpg vietin rauhallista juhannusta kavereiden kanssa

 photo norja583_zps25741f39.jpg olin poikien kanssa roadtripillä norjassa

 photo page2_zpsd0eebd3f.jpg fiilistelin suomipop-festareilla kivojen tyttöjen kanssa

 photo yyteri2013058_zpsbb136b55.jpg olin päivän reissulla yyterissä

 photo DSC_0278_zpsa7d8e636.jpg kävin asuntomessuilla hyvinkäällä

 photo DSC_0853_zps0b204fd4.jpg olin piknikillä arboretumissa

ja näiden lisäksi...
olin parhaassa mahdollisessa kesätyössä, kävin kerran uimassa, lähetin mun rakkaan armeijan harmaisiin, osallistuin ensimmäistä kertaa pääsykokeisiin, oon harrastanut liikuntaa enemmän kuin ikinä elämässäni ja vaikka välillä on masentanut niin oon ollut myös tosi onnellinen. sain uusia kivoja ihmisiä elämääni ja oon viettänyt paljon aikaa sukulaisteni sekä muiden rakkaiden ihmisten kanssa. 

oon yllättynyt kuinka monta kertaa oon saanut tänä kesänä liittää postaukseeni tagin 'reissut'. kivoja reissuja on ollut ja oon kyllä nauttinut olostani ihan vaan kotosallakin. mukava kesä takana, toivoisin silti et vielä mahtavampia ois edessä. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: