keskiviikko 14. elokuuta 2013

rippijuhlissa

 photo DSC_0121_zps57d2f1e2.jpg  photo page2_zps70e6b671.jpg  photo DSC_0128_zps55c31308.jpg  photo page3_zpsed317451.jpg
viime sunnuntaina olin siis serkkuni rippijuhlissa ja tässä näkyis asua sieltä! mä niin tykkään noista mun punasista korkkareista, pitäis olla enemmän juhlia, että pääsis käyttään niitä enemmän! tykkään ihan sikana käydä juhlissa ja laittaa itteeni oikeen ajan kanssa sekä pukeutua nätteihin mekkoihin. tänä kesänä on ollut mun iloks kolmetkin juhlat, mut ens kesänä taitaa suurin osa mekoista jäädä koristamaan vaatekaappia... huoh.

päivät rullaa eteenpäin oikeestaan mitään tekemättä. oon nyt katellu monen monta tuntia viime vuotisia x factor -jaksoja, jotka löyty digiboksin kätköistä ja eilen katoin youtubesta sen spice girls -leffan! :-D oon myös kyttäilly mollista työpaikkoja, liikkunut jonkin verran ja ikävöinyt yhtä sotilasta. onneks kohta on jo perjantai ja nähdään taas. kertokaa mitä teille kuuluu ! 

8 kommenttia :

  1. ihanasti sopii noi tummemmat kulmakarvat:-Dtai en tiiä ootko muuttanu niitä ees mitenkää mut näytät erilaiselta niitten ansiost:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, siis itseasiassa tollon piirsin niistä vielä tummemmat mitä yleensä (-: kiitos !!

      Poista
  2. Tosi nätti mekko! :-)

    VastaaPoista
  3. vitsi sun hiukset on pitkät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oispa! sais olla vielä pitemmät ja mieluusti myös paksummat (-;

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: