maanantai 6. tammikuuta 2014

first outfit of the year

 photo DSC_0049_zps8e982854.jpg  photo page_zps59273a83.jpg  photo DSC_0111_zps2e425bb8.jpg
tässä ois ensimmäisiä asukuvia tältä vuodelta! oon varma et viime vuoden ekoissa asukuvissa toi tausta näytti pikkasen erilaiselta... no ehkä se lumi sieltä vielä joskus tulee. mun kolmiviikkonen loma alkaa vetää viimesiään ja ei kiinnostais sitten tippaakaan raahautua huomenna töihin. varsinkin kun oon menossa ihan uuteen paikkaan, niin jännäilen vähän miten kaikki sujuu. alla vähän vinkkiä siitä, mitä mä oon tehnyt lomalla. 

[x] yksin kotona 2
[ ] yksin kotona 3
[x] 101 dalmatialaista: aitoa koiranelämää
[x] autot 2
[x] joulupukki ja noitarumpu
[x] harry potter ja viisasten kivi
[ ] harry potter ja salaisuuksien kammio
[ ] harry potter ja azkabanin vanki
[x] spy kids
[x] bratz the movie
[x] barbie ja joutsenlampi
[ ] tie el doradoon

[x] paahde, i am number four, oceans twelve

joululoma on mun mielestä just sitä aikaa ku pitää kattoo mahdollisimman paljon lasten koko perheen leffoja. aloteltiin heti loman alussa viljamin kaa autot kakkosella, jouluna tietenkin joulupukki ja noitarumpu ja näitä muita sit aina sillon tällön sekalaisesti. kyllä tuli suht monta leffaa katottua kun lasketaan noi alemmatkin, joita ei ihan koko perheen leffoiks voi luokitella. ja mä oon viä aika huono kattoon leffoja.

tuliko teidän kateltua paljon leffoja lomalla? mitkä on teidän lemppari "lomaleffat"? (-:

ps. kuvissa mun uus pipo ja neuletakki! tyksin molemmista kovasti.
pps. sori vähän kökkösistä kuvista.

2 kommenttia :

  1. katoin kyllä paljon kaikkia leffoja :-) The Grinch on ehkä niistä lempparein (;

    VastaaPoista

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: