torstai 16. tammikuuta 2014

näitä luukutan

autossa tulee tietty kuunneltua paljon musiikkia ajellessa. en usein välitä radioo kuunnella, koska 1) liikaa mainoksia 2) liikaa turhaa pölötystä ja 3) en jaksa surffailla kanavia ettiäkseni hyviä biisejä. viljami ihmettelee aina, miksen vaan lataa kännykkään musaa / pistä kännykästä spotifyä ja aux-piuhalla vaan radioon kii. oishan se toisaalta fiksuu, mut mä vaan jostain syystä tykkään ihan perinteisistä cd-levyistä. haluun ne kannet ja kaikki. tykkään polttaa ittelleni levyjä, sekä ostaa niitä. mulla on tiettyjä levyjä, jotka haluun ostaa kaupasta ihan "aitoina", koska musta on kiva kuitenkin tukee sen ihmisen uraa kenen musiikkia kuuntelen. onhan se sen työtä kuiteskin. plus joissain levyissä on vaan kiva, et on ne kansilehtiset ynnä muut! tässä siis postaus omistettu mun autolevyille.

 photo DSC_0254_zpsa80aa12b.jpg
vain elämäät on niin parasta automusaa!

 photo DSC_0285_zpsd0a1f627.jpg
pariisin keväältä oonkin hankkinut kaikki levyt sitä ihan uusinta lukuunottamatta. huippu bändi, mutten oikeen digannut siitä uudesta levystä. mut noi on ihania!

 photo DSC_0262_zpsf73b9f68.jpg
hurtsiin rakastuin weekend-festareilla ja siksi tämä levy !!

 photo DSC_0247_zps6001688b.jpg
dingo on perujaan mun kummitädiltä, joka nuorena tyttönä fanitti dingoa henkeen ja vereen. siks oonkin tätä bändiä kuunnellu ihan pikku likasta asti, joten pitihän mun niiden kokoelmalevy ostaa autoon kuunneltavaks. tääkin on kyllä parasta musaa juurikin autoon!

 photo DSC_0267_zps60483109.jpg
spaissareita, of course !! :-D näitäkin tullu pienenä kuunneltua, joten raaskin jopa kolme euroa maksaa tästä levystä!

 photo DSC_0272_zpsc53f1b3e.jpg
sitten siirrytään mun omiin kyhäämiin levyihin. oon tehnyt näitä muutamia, joista yhden jätin kokonaan pois tästä, koska en oo siihen tyytyväinen. levyn teko on tarkkaa hommaa, eikä sitä voi tehdä yhdessä illassa!.mulle on suuri merkitys sillä, missä järjestyksessä esim biisit on. on the road on mun eka tekemä autolevy ja menee teemalla roadtrip. vähän tuli alottelijan harhalyöntejä, mut kyl tykkään täst levystä silti!

1. Franz Ferdinard - Take Me Out 2. Fleetwood Mac - Go Your Own Way 3. Kings of Leon - Use Somebody 4. Jackson 5 - I Want You Back 5. Mutemath - Spotlight 6. Muse - Supermassive Black Hole 7. Red Hot Chili Peppers - Can't Stop 8. Zen Cáfe - Laiska, tyhmä ja saamaton 9. Kent - Pärlor 10. Heart - Alone 11. Herra Ylppö & Ihmiset - Mustat hevoset 12. The Black Ghost - Full Moon 13. Vesterinen yhtyeineen - Kiljut riemusta 14. Red Hot Chili Peppers - By The Way 15. Muse - Resistance 16. Blondie - One Way or Another 17. The Killers - Mr. Brightside 18. The Eagles - Hotel California

 photo DSC_0275_zps2cda6e95.jpg
tää levy onkin teemaa fiilistelymusa. rauhallista musaa siis päiville, jolloin ei jaksa mitään menevää kuunnella. tää on mun ihan lemppari ja tätä kokosinkin varovasti ja harkiten (-; en vaihtais yhtäkään biisiä!

1. Radical Face - Welcome Home 2. Snow Patrol - Chasing Cars 3. Samuli Putro - Olet puolisoni nyt 4. Anna Puu - Sinä olet minä 5. Oasis - Wonderwall 6. Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge 7. Anssi Kela - Nummela 8. Ali Elkharam - Illusion & Dream 9. Foo Fighters - Everlong 10. Vesterinen yhtyeineen - Kukaan ei koskaan 11. Train - Marry Me 12. Damien Rice - The Blowers Daughter 13. Anna Puu - Pieni ja hento ote 14. Vesa-Matti Loiri & Samuli Edelmann - Tuomittuna kulkemaan 15. The Progues - Love You Till The End 16. Foo Fighters - Times Like These (acoustic) 17. Vesterinen yhtyeineen - Kiljut riemusta 18. Lou Reed - A Perfect Day

 photo DSC_0258_zpsbcadc348.jpg
tämän tein tossa ennen joulua eli kokosin mun lemppari joululaulut. ei sen enempää biiseistä tai muustakaan, ketään tuskin kiinnostaa joulubiisit enää tässä vaiheessa (-:

 photo DSC_0297_zps57274552.jpg
tää kuva edustaa tulevia levyjä. mulla on spotifyssä listat autoon, autoon part 2 ja autoon part 3. eli monenlaista uutta levyä pukkais, kun jaksais alkaa vaan väsää. viimestää kesäks sit! ps. tästä puuttuu yks levy, koska sillä ei oo viä kantta! meillä ei oo värii tulostimes, joten en pysty arkarteleen täl hetkel kansia )-: se levy kuitenkin keskitty 80-luvun rokkiin, oli siellä myös 90-, 00- ja varmaankin 70-luvultakin biisejä. lisää siitä ehkäpä kun saan siihen kannet! ps. noita kansii on niin kiva väkertää.

 photo DSC_0292_zps56133538.jpg
ja viimeisinä, mut ei tod vähäisimpinä mun uudet levyt! tällä kertaa ei nuutti-pukki hakenutkaan lahjoja pois vaan päinvastoin, toikin niitä lisää! viljami siis hankki nää levyt mulle hieman myöhäisenä joululahjana. jeejee molemmat jo pyöriny radiossa ainakin kolmet kerrat lävitse (-:

en tiä oliko tää postaus vähän hölmö ja turha, mut onko sillä niin väliäkään. haluun, et tässä blogissa ois aina vähän erilaisia juttuja ja vaihtelua (-: oliko tässä postauksessa mitään järkee? hyvää huomenissa siintävää viikonlopun alkua!

2 kommenttia :

  1. mä ostan aina suomalaisten artistien levyjä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mustakin on kiva tukea suomalaista musiikkia, miks oon kans ostanut näitä joitakin kotimaisia (-: ja haluaisin ostaa vielä enemmänkin!

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: