keskiviikko 1. tammikuuta 2014

new year

 photo uv1_zpse82973d7.jpg  photo uv2_zps4e4808ac.jpg  photo uv3_zps58b8aecf.jpg  photo uv4_zps739e980c.jpg  photo uv5_zps0d1c13e4.jpg
haha, huomatkaa mila, joka halus linssiludeileen samalla kun kuvasin suskun drinksua!

uusi vuosi tuli tällä kertaa vietettyä viljamin siskon, hänen poikaystävän sekä heidän kahden yhteisen kaverin kanssa. mä en näitä kavereita oikeestaan ollenkaan etukäteen tuntenut, mutta tosi kiva ilta tuli (-: tehtiin vähän drinksuja (ekassa kuvassa meitsin red cat + appelsiini-mango juissi -combo, pirun hyvää!), pelailtiin pelejä (iknow oli tosi hyvä! rappakalja ei sit ollutkaan ihan mun makuun...) ja läheteltiin raketteja. mä ja viljami sulauduttiin mun mielestä tosi hyvin porukkaan ja koko illan saatiinkin nauraa mahamme kipeiks!

tänä vuonna myös tinasin ensimmäistä kertaa yli kymmeneen vuoteen! tina lupaili mun vuoteen rahaa, suurta muutosta ja matkustusta. vuoteen sisältyy myös jokin petos tai vaihtoehtosesti joku luottaa mulle salaisuuden... toivotaan et säästyn petoksilta! 

mulla siis vuosi vaihtui tosi mukavissa merkeissä. ton tinauksen vois kyllä ottaa tästä lähin perinteeks! miten te juhlitte vaihtuvaa vuotta? (-:

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: