keskiviikko 12. helmikuuta 2014

aika kultaa muistot

 photo wanhat033_zps3b769136.jpg  photo wanhat_zps86e987df.jpg aikalailla tasan kaks vuotta sitten sain viettää oman päiväni prinsessana. vaikka jännitti ja mekon laskokset meinas sanoo sopimuksensa irti, oli toi yks mun elämän täydellisimmistä päivistä. sitä odotettiin kauan ja nyt saan taas kateellisena seurata, kun pari vuotta nuoremmat tanssii omat tanssinsa. mun mielestä lukio kannattaa melkeinpä valita jo pelkästään wanhojen takia! oli toi vaan niin ihanaa.

 photo 68899_4823156930463_319800382_n_zps88541d6a.jpg  photo penkkarit_zpsf965065f.jpg
tästäkin jo vuosi, kun mä ja laura the indian girls ja beatlesin pojat heiluttiin rekan lavalla. vähän raastaa sydämestä, kun huomenna pitäis muksujen kanssa olla kattomassa ysivitosten juhlivan tätä tärkeää etappia heidän elämässä. kyllä lukio oli vaan hienoo aikaa. näin jälkikäteen sen vasta oikeesti ymmärtää. nyt mä oon vaan tylsä töissäkäyvä ihminen. toivotaan, että joku toinen koulu tuo mulle vielä vähintään yhtä hienoja kokemuksia! ja täytyy näistä kokemuksista tietenkin kiittää mun ihania lukiokollegoja ♥ 

mulla on oikeesti pala kurkussa, kun kirjotan tätä ja kattelen näitä kuvia. nyt oikeesti lukiolaiset, nauttikaa täysin rinnoin vielä kun ehditte !! 

2 kommenttia :

  1. yhyy oon niin kateellinen niille, jotka saa kokea noi päivät :--( voisko ajassa palata taaksepäin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no äläpä!! aikakone kelpais kyllä tällä hetkellä )-:

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: