keskiviikko 19. helmikuuta 2014

take me anywhere

 photo DSC_0843_zpsdd65b92f.jpg  photo DSC_0853_zps21d23c48.jpg  photo DSC_0858_zpsf7ae8397.jpg  photo DSC_0844_zps24da0f4f.jpg  photo DSC_0862_zps8842ea54.jpg
tänään oon ollut töissä ja päivät tuntuu matelevan. kai se johtuu vaan siitä, kun oottaa lomaa kuin kuuta nousevaa. oon katsonut kuinka suomen mieskaksikko hiihti kultaa ja kun leijonat pelasivat 3-1 voiton. oon käynyt hölkkälenkillä ja venytellyt. oon unelmoinut ulkomaanmatkoista ja vähän kaikesta muustakin. oon välillä ollut iloinen ja välillä turhautunut. 

tässä nyt jotain ihan tähän aiheeseen kuulumattomia kuvia kansioiden syövereistä. ihan niin kuin tällä postauksella olisi jokin aihe. se vois olla vaikkapa se, että hiihtoloma on enää kahden työpäivän päässä. 

hiihtolomalla haluan olla ulkona. käydä ehkäpä kotaretkellä, jos saan itselleni seuraa. haluan nukkua myöhään ja maata sängyssä koko aamupäivän. haluan käydä elokuvissa. haluan tehdä ehkäpä jonkin muutoksen itsessäni. saa nähdä mitä käy. 

nyt taidan kattoo videoo meidän viime kesäsestä norjan matkasta. oon kattonut sen tässä lähipäivinä noin viitisen kertaa, mutta kun se vaan saa mut niin hyvälle mielelle. hyvää hiihtolomaa niille, jotka sitä jo viettävät ja tsemppii meille viä kahteen työpäivään! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: