keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

spring was here

 photo DSC_0266_zps9f6b81cb.jpg  photo DSC_0205_zpsb05baf18.jpg  photo DSC_0189_zpsf5e3416f.jpg  photo DSC_0219_zps5cdbb080.jpg  photo DSC_0289_zps5d42f61c.jpg  photo DSC_0499_zps5dce3828.jpg  photo DSC_0202_zps12fdbee0.jpg  photo DSC_0290_zpsfc052cbd.jpg  photo DSC_0146_zpsd5143ed1.jpg  photo DSC_0307_zps5e7ca953.jpg
tässä vihdoinkin näitä mun ja jannan photoshootteja viime viikolta. kunnon yliannostus meitsin naamavärkkiä, mutta toivottavasti ette pahastu. oli taas jotenki niin vaikeeta karsia. en voi uskoo et ulkona on viime viikolla näyttäny tolta. nyt ei muuta ku toivotaan plussakelejä. 

opettajan pestissä oon viihtynyt ihan hyvin, mitä nyt tää päivä oli vähän raskas. maanantaina onnistuin töytäseen työmatkalla yhen mopoauton perään (jonka kuski sattu oleen mun pikkuveljen hyvä kaveri...) ja tänään pääsin sit maksaan 300 euroo sen puskuriremppaan. enhän mä ois mitään parempaaka sijotuskohdetta noille rahoille löytänyt... no mut ois voinu olla kalliimpikin nakki (jos vaikka vauhtia ois ollu enemmän) ja eipä onneks ainakaan ollut ihmishenkiä vaarassa. tää oli nyt kuitenkin mun autokuskin uran ensimmäinen kolhu, joten ehkä parasta vaan unohtaa koko juttu ja olla entistä valppaampi liikenteessä!

tänään oon kattonu yle areenasta neljä jaksoo au pairit lontoossa ja vitsi se on koukuttava. oon aina pienessä mielessäni unelmoinut au pairin hommista ja jopa hetken harkitsinkin sitä viime syksynä, mutta kyllä tosta sarjasta jo huomaa, ettei se oikeen noilla pariskunnilla toimi. katotaan josko sitä pääsis joskus yhdessä pitemmäks aikaa ulkomaille vaikkapa vaihtoon tai töitä tekemään (-: saa nähdä. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: