sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

training inspiration

 photo sport_zpsf10116fe.png

urheilumotivaatio on kantanut ihan hyvin tän alkuvuoden ja sen viisi kertaa viikossa on tullut liikuttua. kaks kertaa viikossa käyn salilla, maanantaisin käyn rääkkäämässä jalat ja pepun ja torstaina on taas käsien sekä selän ja vatsojen vuoro. tiistaisin mulla on jumppa, johon kuuluu yleensä alkulämmöt, lihaskuntoa ja lopuksi venyttelyt. oon tottunut käymään sit keskiviikkoisin & lauantaisin lenkillä ja perjantai & sunnuntai on lepopäiviä. eihän noi aina ihan suoraa ton suunnitelman mukaan mee, mut aika useesti. tällanen suunnitelma on mulle ainakin tosi hyvä, ettei tuu niin helposti lipsuttua. 

säästökuurilla kun oon, niin oon saanut blokattua mielestäni aikalailla kaikki kevätvaatteet. sen sijaan kuolaan jatkuvasti netistä ja kaupoista erilaisia treenivaatteita. nyt oon rakastunut stadiumilla yhteen socin hihattomaan huppariin, mutta siitä ei tietenkään ollut enää kokoja, kun toisen kerran kävin sitä katselemassa... eikä mulla kyllä ois ollut lupaakaan sitä ostaa. mutku yhyy!! noi on niin kivoja )-: 

miten teillä treeni luistaa? mulla ainakin toi hetkittäinen kevät ja aurinko puski viä enemmän intoo kehiin. mitä treenikamppeita te kuolaatte tällä hetkellä? alla vielä muutama lemppari lenkkibiisi, koska juoksuhan ei luista ilman hyvää ja menevää musaa. osa noista on pyörinyt lenkkisoittolistalla jo viime kesästä asti ja vieläkin miellyttää korvaa. hyviä lenkkibiisejä saa suositella!

kollaasi polyvore.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: