perjantai 16. toukokuuta 2014

inspiraatiota etsimässä

näihin asioihin muun muassa etsin inspiraatiota tumblrista: 
mun tumblriin pääset tuolta sivupalkista !
 photo page4_zpsa6cfcf2e.jpg  photo puk_zps804ad36c.png 
mulla on ollu pukeutumisen suhteen inspis ihan hukassa ja töihin oon vetäny aina vaan ne kaikista mukavimmat kuteet päälle. sitten kun erehtyy vilkaisemaan itseään peilistä, ei näky miellytä yhtään. musta on tullut liian tylsä pukeutuja. tekis mieli shopata koko vaatekaappi uusiks, mut säästösyistä ei ihan oo mahdollista. 
edit. oon tehny tätä postausta jo parina päivänä ja nyt kun tulin viimeistelemään, niin tänään voinkin todeta, et mun inspis on nousemassa kuolleista. tänään otin rohkaisevan askeleen pukeutumisen suhteen, enkä tyytynyt pelkkään huppariin. jes, hyvä minä! huomenna lisää asukuvien muodossa (-: 
 photo page_zpse37062c3.jpg  photo hiu_zpsef4ee4e8.png 
oon lopen kyllästynyt näihin hiuksiin. oon kantanut tätä perus blondia kuontaloa jo parin vuoden ajan ja alkaa toden teolla kyllästyttään. jotenkin nää on vaan niin tutut ja turvalliset, että vierastan suurta muutosta. takaisin vaaleisiin kun ei oo niin helppo värjätä, kun taas vaaleesta tummaks. toisaalta haluisin ottaa riskin, koska ainahan voi värjätä uudestaan, jossei uusissa hiuksissa viihdykään. tällä hetkellä himottais hirveesti jonkin näkönen liukuvärjäys. en vaan raaski maksaa kampaajasta ja en tiedä miten se kotioloissa oikein onnistuu... vannon myös, että joku päivä mulla on ton väriset hiukset kuin yllä olevalla tytöllä (nuo kuparisen punaiset)! 
 photo page2_zps73014d52.jpg  photo kro_zps91be4ff1.png 
kuvat upeista kropista nostaa aina omaa motivaatiota. samoin ajatus siitä, että voisi kerrankin kesällä hillua pienissä vaatteissa ilman kiusallista ja noloa oloa. nyt oonkin saanut pidettyä kurin liikunnassa ihan hyvin, mut toisessa asiassa se kuri sit lipsuu.... nimittäin syömisessä. voisin liikkua vaikka kuinka paljon, mut en mahda sille mitään, et suklaa, munkit ja muut mussutettavat huutaa mun nimee. oon alkanut enemmän ja enemmän lipsumaan keskellä viikkoo, joten ryhdistäytyminen ois tarpeen. mä oikeesti ootan viikonloppua aina kun kuuta nousevaa, koska silloin on lupa syödä. sairastankohan mä sitä ahmimishäiriöö, mistä just luin uutisista.... 
 photo page3_zps0e257ab5.jpg  photo mat_zps11d8e45b.png
ihan hirvee matkakuume.... jatkuvasti kattelen erinäisiä matkoja netistä ja koitan sovitella budjettiin, josko ois varaa jonnekin lähtee. mut ei... kai se on vaan hyväksyttävä, et tästä vuodesta tulee ulkomaanmatkaton. hirveesti innostais joku kesäreissu ees suomen rajojen sisäpuolella, mutta siihenkin uppoo rahaa ihan kiitettävästi. onneks on sentään ruisrock, kylpylälahjakortti ja äiti lupas viedä mua vaeltaan kansallispuistoihin ja muihin kivoihin paikkoihin. ehkä kesästä tulee silti ihan kiva!
on se kumma kun ei osaa olla tyytyväinen siihen mitä on. vaikka onhan haaveilu aina sallittua. tumblreita kivoilla & näteillä fiilistely- ja inspiskuvilla saa linkittää !!  

2 kommenttia :

  1. mulla on ihan sama juttu ruuan kanssa.. en vaan osaa vastustaa.. treenaan kans ihan mielelläni sen viis kertaa viikossa :-D mut voi että jos saa suklaata naaman eteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no sanoppa muuta! miks joku onkaan keksinyt tehdä ruuasta niin maukasta :-D

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: