perjantai 2. toukokuuta 2014

instagram (april 2014)

 photo ig4_zpsf66d0f8d.png 
uudet treenihousut löyty h&m'n lastenosastolta! 
 photo ig1_zps3138ca81.png
pari selfiee: toinen lenkiltä, toinen töistä
 photo ig3_zps97b330bc.png 
herkkua lohisalaattia!
 photo ig5_zpsa147caa2.png 
elämäni ekaa kertaa hulluilla päivillä
 photo ig12_zpse83c65f6.png 
jeejeee!!
 photo ig9_zps3ffedac5.png 
ystävän kanssa herkuttelua ja jutustelua
 photo ig13_zps28deba60.png 
viljamilta sain munaa synttärilahjaksi (-; herkkuuuu!
 photo ig11_zps6846611f.png
ykköstyttöjä!

pääsiäisaterialla

 photo ig7_zpsaa463585.png 
yhtenä kauniina iltana ajamassa salilta kotiin
 photo ig6_zps9466c8db.png 
jannan kanssa vuoden ekat jätskipallot!
 photo ig10_zps9a1d729f.png 
ideaparkissa oli maailman söpöimpii minion -vappupalloi! 
 photo ig2_zps27dc1603.png
lenkkeilyä mahtavassa säässä
mun vappu meni rauhallistakin rauhallisemmin. mun vappuaaton ilta ei eronnut mitenkään muista illoista, vaan vietettiin se viljamin kanssa telkkua töllöttäen. eilen käytiin vapputorilla pyörähtämässä ja haaveiltiin (tai ainakin mä) ens vapusta mahdolliset yliopistohaalarit päällä. se ois jotain übersiistii. 
neljän yön päästä koittaa vapaus. onneks. ei jaksais enää. aika höllisti oonkin jo ottanut, nyt pitäis viä vähän jaksaa kertailla ja muistutella asiat mieleen. ehkä huomenna oon taas ahkera (-: 

2 kommenttia :

  1. Miten oot päässy tuonne kouluun töihin?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lähettelin vaan sähköpostiviestejä eri kouluille, et vietän välivuotta ja oon kiinnostunut tän tyyppisistä hommista, et jos jotain ilmenee, niin oisin kiinnostunut. yhdeltä koululta mulle sit myöhemmin läheteltiin viestiä, et niillä ois koulunkäyntiavustajan sijaisuutta tyrkyllä, et haluunko tulla haastatteluun. kaikilla alueilla ei kuulemma toimi ihan näin ja vaaditaan työkokemusta ja/tai koulutusta, mut mulle poiki duunia ihan noin (-: omaa aktiivisuutta siis peliin!

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: