perjantai 23. toukokuuta 2014

yellow pants

 photo 5e829374-63ad-4dd9-88dc-abbc15eadc64_zps07930433.jpg  photo nimetoumln_zps85d24e9f.png  photo page7_zps9722dd08.jpg
asukuvia tyylikkäästi takaterassilla (jotka on muuten otettu jo viikko sitten). mulla on ollu oikeen mukavat kaksi viime päivää. eilen lähdin töistä vähän ajoissa ja ajelin puutarhan kautta moikkaamaan kummitätiäni, joka täytti pyöreitä. siellä tuli tovi jos toinenkin istuttua ja herkuteltua. äiti soitteli mulle, et yliopistolta oli tullut kirje postissa ja hän sitten kertoili, mitä siinä sanottiin. mun onneks kukaan täysin saman niminen ei ollut vienyt sovelluskoepaikkaani, vaan kirje todisti et se tosiaan olen minä joka on kutsuttu. eikä mitenkään rimaa hipoen - niinkuin viime vuonna - vaan tällä kertaa olin oikeasti melkeinpä parhaiden joukossa! raakapisteet 142,75 / 192, jonka johdosta saan soveltuvuuskokeisiin pisteitä 6.25 / 8. raja oli siinä karvan alle satasen, joten heittämällä mentiin tokaan osioon. ja on tosiaan mahtia, et saan sinne soveltuvuuteen vähän pohjalle jo pisteitä, niin on vähän "varaa" mokailla haastatteluissa, eikä niistä tarvitse saada ihan täysiä ollakseen ees mitään mahkuja. nyt vaan toivotaan parasta ja aletaan valmistautumaan oikein olan takaa!

tänään mun oli tarkotus päästä töistä kahdelta, mutta sen sijaan porskutinkin 9 tunnin työpäivän viiteen asti. koulu, jossa olen töissä, on muuttamassa uuteen rakennukseen ja koko koulu on saatava tyhjäksi ennen kesälomaa. pakkaamis ja roudaamis hommaa on siis riittämiin, joten päätin jäädä auttelemaan. kyllä siinä hiki virtas, kun vipelsi aina neljä kerrosta alas painavan laatikon kanssa ja sit taas neljä kerrosta ylös hakemaan seuraavaa. noh, otin sen liikunnan kannalta, eikä ton työpäivän jälkeen enää aiemmin suunniteltu salireissu kiinnostanutkaan.

kotona mua odotti ruoaksi varhaisperunoita, jotka on vaan varmasti paras ruoka koko maailmassa. sen kanssa mikä tahansa maistuu hyvältä. ruoan jälkeen viettelin aikaani meiän takaterassilla, jossa tein pienen vatsalihasreenin ja sen jälkeen otin aurinkoa jopa reilut puoli tuntia. en oo yhtään auringonotto ihmisiä, mut sillä hetkellä makaaminen auringon alla sopivassa tuulen vireessä kuunnellen ehkä maailman parasta fiilistelymusaa (= mun oc-listaa spotista, parhaat oc-biisit löydät täältä) tuntu erittäin hyvälle idealle. 

nyt mun pitäis ruveta pakkaamaan ja henkisesti valmistautumaan huomisiin hulinoihin, kun tiedossa viljamin siskon polttarit. aurinkoista viikonloppua kaikille ! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: