tiistai 24. kesäkuuta 2014

old ones

koska en oo kuluneen kuukauden aikana koskenut kameraan (mut mulla on siihen muutama hyvä syy! 1) työt, jotka on verottanu aika paljon tunteja mun kesäkuusta 2) tää surkee sää, jonka vuoksi ei tee mieli kuvata mitään 3) mun kameran hetkellisen rikkoutumisen takia, joka ei loppu peleissä ees ollu rikki, en vaan tiennyt sitä) kuin hävettävän vähän, aattelin postailla vähän kesäkuvia parin vuoden takaa, tän blogin alkutaipaleelta. samassa kertoilen vähän kuulumisia sieltä täältä.

 photo toukokuu658_zps88cfcc73.jpg  photo keskuu415_zpsff71902b.jpg  photo toukokuu599_zps08d0a3fd.jpg
torstaina saapuu tulokset mahdollisesta opiskelupaikasta. aaaaaapua. jännittää jo ihan vietävästi ja oon varma, et pillahdan itkuun oli tuomio kumpi tahansa. haluaisin sinne kouluun niiiiin paljon, eikä toinen välivuosi oikein houkuttele. noh, vielä pari päivää peukutellaan... 

 photo DSC_0316_zpsf27a5e11.jpg  photo keskuu1148_zpsf59fde5f.jpg  photo heinkuu592_zps61f265a9.jpg
tähän viikkoon riittää juhlimista (toivottavasti myös niiden tulosten julkistusten kannalta) nimittäin torstaina vietetään leirin päättäjäisiä ja viikonloppuna juhlitaan viljamin siskon häitä. oikeesti en vois kuvitella mukavampaa kesätyöpaikkaa. työporukka on ollut priimaa ja itse työkin tosi mieluisaa. oon vähän pettynyt, että leirit jo loppuu, koska jotenkin on semmonen fiilis, kun ei ois ollut töissä laisinkaan! 

häitä ootan innolla, vaikka harmitukseks lauantain sää näyttää olevan huono. toivotaan, et tilanne vielä muuttuu! lauantaina ois tarkotuksena kuvailla sit koko kesäkuun edestä, kun muuten on jäänyt vähälle. kiva päästä juhlimaan, häistä tulee varmasti upeat!    

 photo heinkuu1176_zpse376e2c7.jpg  photo heinkuu599_zps2e4edf89.jpg  photo keskuu973_zps1cf872f6.jpg
mulla alkaa tosiaan ihan just kesäloma. ens viikolla ois vuorossa jo ruisrock, hui!! minne nää päivät katoaa?! kaikennäköstä jännää on tiedossa ja en meinaa pysyä pöksyissäni.

tää viikko tulee olemaan aikas kiireinen (kaikenlisäks olin varannu viä kirppispöydänki täks kaheks viikoks, en sit parempaa saumaa löytäny...), joten todennäkösesti palailen blogin pariin vasta ensi viikolla. see you! :-)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: