torstai 20. marraskuuta 2014

risteily kutsuu!

 photo DSC_0050_zpse1c4e59c.jpg  photo DSC_0043_zps14b28786.jpg  photo DSC_0053_zpsa0537103.jpg tulin pikaisesti vielä moikkaamaan ennen kuin lähden risteilemään! meillä on siis koulun pikkujouluristeily tiedossa tänään ja huomenna palaudutaan sit takasin kotiin. kuvissa asua, jonka aattelin iskee tänään päälle sekä mun matkaeväät :-D ei raaskittu ottaa kuin yks buffetruokailu ja se on tälle illalle, eikä huomiselle koko päivälle ole siis mitään ruokailua tiedossa. noh, koska oon true opiskelija, täytyy kaikessa säästää ja kävin ostaan omat eväät, ettei tartte laivan kalliita voileipiä ostella! naureskelin ittekseni, kun näitä eväitä olin ostamassa kaupassa, et taitaa kanssaopiskelijoilla olla vähän erinäköset eväät mukana :-D todennäköisesti myös kun muut huomenna rahtaa kaljalavojansa laivasta, niin mä pähkäilen miten saan kaiken tax freesta ostetun karkin mahtumaan laukkuun (y)

saa nähdä pysynkö myöhäänkin mukana juhlimassa vai löydänkö itteni jo yheltätoista hytistä, vällyjen välistä. ehkä pitäis ottaa viä pikku päikkärit tässä ennen lähtöä...

ihan kivaa lähteä vähän tuulettumaan ja irrottautumaan arjesta! nyt ei olekaan kuin yksi viikko harjoittelua jäljellä ja joululoma lähenee lähenemistään... huippua! blogimatskua on jonkin verran kerääntynyt tuonne luonnoksiin, joten ilmottelen ittestäni varmasti vielä viikonlopun aikana. oon vihdosta viimein myös saanut sen linkitä blogisi -postauksen blogit valittua, joten niitäkin tulee tässä joku kerta! pysykää kuulolla ja toivotaan, ettei ens yönä myrskyä ;-)

2 kommenttia :

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: