tiistai 2. joulukuuta 2014

2: joulukalenteri

 photo DSC_0072_zps78e52a2f.jpg  photo DSC_0066_zps6ba17597.jpg
luukku 2

olin jo tyytymässä olemaan joulukalenteriton tänä vuonna, mutta empä ollutkaan! eilen mulla ei siis vielä ollut kalenteria ennen kuin käytiin päiväkävelyllä lidlissä ja kassalle tullessamme päätimme sit napata tuommoset 95 sentin kalenterit ittellemme mukaan. mikä joulu se nyt olisi ilman suklaakalenteria? mulla on perinteisesti ollut myös arpakalenteri, mutta tällä kertaa en sitä raaskinut ostaa, koska mun tuurilla sieltä ei tule edes sitä pienintä voittoa. 

onhan mulla myös joulukalentereista paras, nimittäin the joulukalenteri ! viime vuonna taisi jäädä väliin, mutta nyt oon taas mukana seuraamassa kaikki jaksot youtubesta aina luukku kerrallaan. seikka on saletti !

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: