keskiviikko 18. helmikuuta 2015

ystävänpäivän tunnelmia

 photo DSC_0139_zps1fkvd2kz.jpg  photo page2_zpsjiz3bjss.jpg  photo DSC_0141_zpskqlm1ob4.jpg  photo DSC_0150_zpszc37nybj.jpg  photo DSC_0140_zpspzdokaxs.jpg  photo page_zpswqzr1omy.jpg
Ystävänpäiväksi saatiin vieraita tänne meille Raumalle. Mun äiti, mummu sekä sisko tulivat kyläilemään ja toivat mukanaan ihania ystävänpäivän kukkia ja muita tuomisia. Mä vuorostani olin leiponut heitä varten kakkua, jonka yllättävästä onnistumisesta kerroin jo edellisessä postauksessa. Oli taas äärimmäisen mukava päivä syöden, lenkkeillen ja lopuksi saunoen. Vieraat viihtyivät täällä ihan koko päivän ja sittenkin jäi haikea mieli, kun he lähtivät kotiin ja jäätiin tänne kahdestaan Viljamin kanssa möllöttämään. 

Onko joku muu teistä seurannut intensiivisesti ruisrockin julkistuksia? Mä ainakin olen ja täytyy sanoa, että pettynyt hieman olen, jollei parempaa settiä saada aikaiseksi. Viime vuonna kuitenkin myytiin kaikki liput, joten luulisi olevan varaa vähintään yhtä hyvään tarjontaan kuin viime kesänä. Kyllähän sieltä nytkin löytyy muutama lupaava, mutta silti jään odottelemaan suuria nimiä. 

Semmosia tällä kertaa. Katsotaan josko saisin vähän kirittyä taas tässä bloggaamisessa, sillä tahti on päässyt käymään aika laiskaksi. Koulussakin on aika rentoa tällä hetkellä ja aurinko paistaa harva se päivä, niin en tiedä mikä mättää. Pyrin parannukseen. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3