lauantai 18. huhtikuuta 2015

asukuvia vanhalla kotitiellä

 photo DSC_0205_zpsosupaf3s.jpg  photo DSC_0244_zpsxjm8mij6.jpg  photo DSC_0210_zpsgxqpfyop.jpg  photo page_zpsbgofi0tw.jpg  photo DSC_0263_zps9m92u9wr.jpg
Nää kuvat on jo monen viikon takaisia, mutta jäänyt vaan muiden postausten jalkoihin eikä oo tullut julkaistua. Nää on itseasiassa ekat musta otetut kuvat - puhelinkuvia lukuunottamatta - mun uusilla, lyhyemmillä hiuksilla. Oon kyllä ollut tosi tyytyväinen valintaani pätkästä tukasta reilu määrä pois. Tuntuu jotenkin omalta tämä tyyli ja välillä tuntuu hassulta, että mulla muka ihan hetki sitten vielä oli pitkä tukka. Nutturaa tosin ikävöin vähän.

Kivaa, kun on taas viikonloppu ja tänään saadaankin mun ihmisiä tänne meille synttärikahveelle, sillä sekä mun että Viljamin syntymäpäivät kolkuttelee jo ovella. Oon kovasti koittanut leipoo kaikkee ja katotaan saisinko jonkun ohjeen tännekin puolelle jaettua. Nyt kuitenkin kello alkaa olla sen verran, että tarvii pistää paikat vielä kuntoon ennen vieraiden saapumista! Mukavaa viikonloppua!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: