tiistai 28. huhtikuuta 2015

march & april @ ig

 photo ig1_zpsx4kqis2j.jpg
Maaliskuun alussa alko jo oleen ihania aurinkoisia päiviä, sekä auringonlaskuja, niin tämä kuva yhdeltä kerralta kun aurinko houkutteli mut reippailemaan.

   photo ig2_zpsc2wk8yag.jpg
Räväytimpä ja leikkasin lyhkäsen tukan. Sen kunniaksi vähän herkkujäätelöä.

 photo ig4_zps1350bnyy.jpg 
Merimaisemissa pyörälenkillä.

  photo ig5_zpswcqupqct.jpg
Kerran ruokakaupassa käydessäni en keksinyt, mitä söisin, niin ostin sit kukkia ruuan sijaan. Kai se on ihan ok näin keväällä.

 photo ig6.png_zpsqdrb7otg.jpeg
Tein jotain itselleni aika vierasta hommaa eli puuhommia. Yllättävän terapeuttista toimintaa.

  photo ig7_zpssfp8ff2o.jpg
Minä ja mun sisko ♥
  photo ig8_zpsqg3yqnfd.jpg
Pääsiäisenä humpalla.

  photo ig9_zpsz1wfu8mi.jpg Eräänä sunnuntaina viikonlopun kestäneen mättämisen jälkeen salaatti teki ihan hyvää.

  photo ig10_zpsvocdcfkh.jpg Kerroskiisseliä sivistyneesti drinkkilaseista.

 photo ig11_zpshgnwavon.jpg
Minä onnellisenä synttärityttönä.

 photo ig12_zpsvp1ajead.jpg
Kesän eka pallo jätskikiskalta haettuna.

Mihin katosi päivät? Tää kevät lukukausi on hurahtanut ihan törkeen nopeeta vauhtia ja eilen kauhistelin kuinka ensi viikko on viimeinen viikko täällä Raumalla niin, että kaikki kaverit on täällä. Sen jälkeen kaikki katoaakin omiin suuntiinsa ja suurimman osan kanssa nähdään seuraavan kerran vasta syksyllä. Jotenkin tosi hurjaa, kun viimeinen vuosi ollaan kuitenkin oltu niin tiiviisti yhdessä täällä. 

Tänään mulla alkoi viikon vappuloma. Ensi viikon torstaina siis seuraavan kerran palaan yliopistolle ja sitten alkaakin olla viimeiset hetket siellä tänä keväänä. Jos ne loput neljä vuotta viilettää yhtä nopeeta kuin tämä ensimmäinen, niin ei tässä hommassa kauaa nokka tuhise. 

Suoraan sanottuna mua vähän epäilyttää tämä kesä. Oon ensimmäistä kertaa elämässäni koko kesän töissä. Ennen oon ollut maailman mieluisimmassa kesätyössä, tänä vuonna siivoojana. Viljami palaa kahdeksi kuukaudeksi kotiseudulle tekemään töitä, mä jään yksin Raumalle. Ei yhden yhtä lukkoon lyötyä suunnitelmaa kesälle. Vain muutamia haaveita, joiden toteutumisesta ei oo takeita. Vähän pelottaa, että tuleeko tästä surkein kesä ikinä. Tuntuu, että näin aikuisena on vaikea suunnitella mitään, mutta silti kaikki pitää suunnitella paljon etukäteen eikä enää spontaaneille uimareissuille tai jäätelöpalloille oo sijaa. 

Toivotaan, ettei kesästä tuu niin masis, kuin tällä hetkellä tuntuu.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: