sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

oivalluksia

 photo DSC_0119_zpshjfqdlve.jpg  photo DSC_0110_zpsasshbijs.jpg  photo DSC_0118_zpsnag0lso1.jpg  photo page_zpsdd4zatrt.jpg  photo DSC_0122_zpspse9fqqi.jpg  photo DSC_0115_zps8xhplmrc.jpgMaanantaina, kun tulin yksin Raumalle, oivalsin, että maanantain ja tiistain välinen yö oli ensimmäinen laatuaan mun elämässä. En nimittäin ole koskaan yöpynyt niin, että kun menen nukkumaan, olen yksin ja kun herään aamulla, olen silloinkin yksin. Tämä oli siis eka kerta kun nukuin yksin tyhjässä asunnossa koko yön. Kotikotona aina joku on ollut kotona yötä, enkä mä tänne omaan kämppäänkään tähän mennessä ole kertaakaan jäänyt yksin nukkumaan. Oli aika jännää, mut onneks asuu kerrostalossa ylimmässä kerroksessa, niin ei pelottanut sen enempää. Ehkä oli jo aikakin saavuttaa tämä virstan pylväs.

♦ Viime lauantaina paiskiessani töitä, oivalsin, että siitä päivästä tasan viisi vuotta eteenpäin ja saatan olla mahdollisesti hyvästelemässä ensimmäisiä oppilaitani kesälomalle. Tuli aika hyvä mieli. Vaikka tykkään opiskelusta, niin kyllä odotan innolla, että pääsen työelämään, koska tää ala tuntuu vaan niin mun jutulta.

♦ Oon kuluneella viikolla oivaltanut yksin asumisesta hyviä ja huonoja puolia. On kiva tehdä huoletta sellasia ruokia, joista toinen ei tykkää tai tehdä juttuja just sillon kun itteä huvittaa. Oon kuitenkin myös miettinyt asioita kuten, miten saan lakanat laskostettua yksin tai miten playstationin saa päivitettyä. On asioita, jotka Viljami on tottunut tekemään ja nyt onkin hukassa, kun ne pitäisi osatakin itse. Pääasiassa oon kuitenkin viihtynyt ja selviytynyt ekan viikon ihan suhteellisen hyvin yksin, näin viikonlopun jälkeen heippojen sanominen oli taas vaikeeta. Heipat on aina ne vaikeimmat niin kuin varmasti jokainen kaukosuhteessa elänyt tai inttileskeyden kokenut tietää. 

♦ Näiden kaikkien asioiden lisäksi oivalsin myös, että kesä on virallisesti alkanut jo viikko sitten, enkä vielä ole postannut mun summer bucket listiä. Se pitääkin saada viimeisteltyä ja postattua pikimmiten!

Tsempit kaikille huomenna alkavaan uuteen viikkoon!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: