maanantai 21. syyskuuta 2015

mutku mä haluuuun

 photo haluun0_zpsulpfm5vd.jpg
Jos tarkkoja ollaan, niin en ees etsi näitä syksyä varten vaan ihan muuten vaan. Piti kuitenkin tehä tommonen hieno banneri tähän alkuun :-D Hirveestihän mä haluisin kaikkee ja se on selvä, että opiskelijabudjetilla ei kaikkea voi saada. Mutta jos edes nämä muutama?! Mulla on nyt nämä alla olevat tuotteet jääneet niin pahasti päähän kummittelemaan, että todellakin haluaisin jostain kaivaa sen rahan, jolla voisin nämä hankkia. Vai onko se vain odotettava muutama kuukausi ja kirjattava sitten joulupukin listalle... Jos näin vanha nyt enää mitään lahjoja edes saa. 

 photo haluun_zpsc5n5qt7a.jpg 
1. Oisin koulureppua vailla. Semmosta kassia, jonka vois ristiä ihan koululaukuksi ja siinä virassa se pysyisi pääosan ajasta. Semmonen joka menis vaatteen kun vaatteen kanssa, eikä tarvis olla joka aamu vekslaamassa kamoi kassista toiseen. Oon aatellu, että tuo tumman sininen Kånken vois olla sellanen. Pikkusiskon Kånkenia on tullut lainailtua kerran jo toisenkin, mutta en oo kokenut tarvitsevani omaa sellaista. No nyt koen. Onhan nämä aika massaa jo nykyään, mutta ois se silti vaan niin kätsy ja nätti.

 photo haluun3_zpsz7vfvpmz.jpg 
2. Mieluusti haluaisin uudet hyvät rintsikat. Varsinkin hyvät olkaimettomat rintsikat. Oon kuullu paljon hyvää puhuttavan näistä Wonderbra'ista ja oon miettinyt sijoittavani kerrankin vähän enemmän rintsikoihin. Jos ne kerran ois sit hyvät ja tukevat. Onko teillä kokemusta näistä? Onko hintansa väärti?

 photo haluun2_zpswuwcmutt.jpg
3. Kolmantena ja viimeisenä listalla nämä Dinskon kengät. Oon kattellu niitä monet kerrat ja sovittanutkin. Pari talvea tässä oon jo niitä kuolaillut. Vaikka hinta ei kengistä olekaan paha, niin ei ole tullut silti ostettua. Ehkäpä yks suuri tekijä tässä on se, ettei oikein mikään laukku mene näitten kanssa ja näiden osto vaatis myös laukkuostoksille lähtöä. Toisaalta tuo Kånkenhan menee myös kengän kuin kengän kanssa (paitsi ei ehkä korkokengän), että voisiko näillä olla tsäänssiä yhdistää voimansa? 

Jos teille ilmestyis yhtäkkiä yks satku jostakin, mitä te kävisitte ekana ostamassa? Mä kävisin ehkäpä jonkin näistä edellisistä.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: