keskiviikko 28. lokakuuta 2015

kokonaisvaltainen ulkonäkökriisi

Otsikko kertookin kaiken. Hiukset mättää, naama mättää, kroppa mättää ja vaatteet mättää.

Naamassa mättää erityisesti kulmat, jotka on mun ikuinen ongelma. Oon kuitenkin ottanut nyt enemmän netistä selvää kulmien laitosta ja ajattelin kokeilla jotain uutta kulmatuotetta. Muutenkin meikkipussi kaipais vähän päivitystä. 

Kropasta tuskin koskaan saan itseä täysin miellyttävää, sillä mua ja pullaa ei pysty erottaan toisistaan. Oon kuitenkin päättänyt repästä ja ostaa kortin ryhmäliikuntatunneille. Yli 30 euroo kuussa on tuntunut hirveeltä summalta pistää jumppaamiseen ja siks en ookaan liikkunut aikoihin. Ja tää on eka kerta elämässäni kun en oikeestaan edes aatellut alottaa liikkumista kropan takia, vaan viime aikoina olo on tuntunut raskaalta ja turvonneelta ja kroppa oikeen huutaa kunnon liikuntaa, hikoilua ja rasittamista. Jumppaan siis!

Suurin kriisi tällä hetkellä keskittyy kuitenkin hiuksiin ja vaatteisiin. 

 photo hiukset_zps82xfrbj6.png
Leikata vai ei leikata? Ootin jo hieman, että tukka kasvaa ja pääsen taas laittamaan sitä nutturalle. Mut nyt kun se on kasvanu, niin en tiedäkään enää. Siinä näiden kahden vaihtoehdon ongelma piileekin: lyhyet hiukset näyttää hyvältä auki, mut niitä ei saa millään nätisti kiinni. Se tietäs aikasempia aamuherätyksiä, kun tukka pitäs laittaa joka aamu. Pitkä tukka on niin helppo heittää ponnarille. Mut auki tää reuhka näyttää ihan hirvittävältä. 

Haluaisin myös värjätä. Eniten mielessä on pyörinyt, et pistäs tyven sekä hiusten alta tummemmaks ja jättäis päälle vaaleeta. Nyt mulla on aika yksvärinen tukka ja haluaisin siihen enemmän sävyjä. Itse vaan ei uskalla lähtee tommosta värjäystä toteuttaan ja kampaamot on niin sairaan kalliita näin opiskelijan vinkkelistä katottuna.... 


 photo takit_zpsyy4w6hrt.png
Takki on mun yks monista vaatekriisin aiheuttajista. Tarvisin takin, joka menis just tähän aikaan vuodesta. Sellanen välikausitakki. Mut turvautuuko sitä sit turvalliseen parkaan vai koittasko sitä ettii jonkun tän harmaan tyyppisen pitkän siistimmän takin? Molemmissa on puolensa ja puolensa, enkä oikeen pääse selvyyteen. Yhteenkään tarpeeks kivaan takkiin en tässä syksyn aikana oo törmänny, mihin viittis sen useemman kympin tai jopa satasen laittaa. 

 photo farkut_zpseeclzvrp.png
Mulla on ollut myös farkkukriisi, koska ainoostaan yhdet mun farkuista istuu mulle mielestäni hyvin. Koska iteltä ei tota persettä pahemmin löydy, niin lähes jokaset farkut näyttää takapuolelta huonolta. Tai sit ne muuten vaan roikkuu tai ei istu. Koin kuitenkin onnen päivän kun löysin Gina Tricotin nettikaupasta mun luottofarkut, mitä ei oo pitkään aikaan myymälöissä ollut esillä. Nuo kaks ekaa on siis Lisa -mallin farkkuja ja oon todennut ne itselle mukavimmiks ja parhaiten istuviks farkuiks. Ois siis tarkotuksena pistää tilaukseen ne sekä farkunsinisinä, että mustina. Haluaisin myös jotkut vaaleet farkut, vähän kuin nuo kolmannet, kunhan vaan löytäis hyvät.

 photo laukut_zpsaryrlurx.png
Koulurepusta kirjoittelin jo aiemminkin ja mun pää on vähän sekoittunut tänkin suhteen. Lähin jo miettiin jotain nahkasta reppua. Se kulkis kivasti selässä, mut menis kädessäkin. Ja varsinkin musta nahka nyt menis aikalailla vaatteeseen kun vaatteeseen. Vai oisko se Kånken siltikin parempi vaihtoehto? 

 photo kengaumlt_zpsftlbavhb.png
Kuvan noista ruskeista nilkkureista oon myös jakanut täällä jo aiemmin. Niitä havittelin talveksi, mutta ongelma onkin, että kaipaisin myös tähän välikauteen jotkut nilkkurit. Tätä nykyä tulee kuljettua lähinnä Converseissa ja niissä kyllä nilkat palelee. Siks jotain pitempi vartista ois kiva saada jalkaan. 

Oho, tulipa pitkä rykäsy. Mut hei auttakaa mua!! Mitä teen tukalle? Ootteko törmänny johonkin upeeseen takkiin? Mikä reppu ois paras? Mitä te pistätte jalkaan näin syksysin? Oon ymmälläni ja aika pitkälti rahaton, joten en tiä mistä sitä lähtis aloittamaan. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: