maanantai 23. marraskuuta 2015

marraskuun 23.

 photo DSC_0691_zps9s17ehi0.jpg  photo DSC_0692_zps5h0sx2da.jpg  photo DSC_0693_zps9nb7nhpq.jpg  photo DSC_0706_zpsjtgslvco.jpg  photo DSC_0695_zpscrcuj7vt.jpg  photo DSC_0694_zpscjhu5zex.jpg
Tämän blogihiljaisuuden aikana olen saanut iloita ensilumesta. Olen syönyt piparkakkutaikinaa. Olen nauttinut kynttilöistä. Olen stressannut koulusta. Olen haaveillut vain muutaman viikon päässä häämöttävästä joululomasta. 

Asiat on aika kivalla tolalla tällä hetkellä ja suurin toive on, ettei toi lumi lähtis heti pois. Se piristää mieltä ihan uskomattoman paljon. Se sai mun joulumielen heräämään entistä voimakkaammin ja mulla on vaikeus oottaa ens viikonloppuun - eli ensimmäiseen adventtiin - jotta saan ripustaa joulutähden ikkunaan ja asetella tontut nuokkumaan kirjahyllyn reunalle. Mulle joulu on vuoden parasta aikaa. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: