torstai 3. joulukuuta 2015

hyvillä mielin

 photo DSC_0061_zpstu8cdnon.jpg  photo DSC_0057_zpspj93b2d2.jpg  photo DSC_0068_zpsakiw0t77.jpg  photo DSC_0049_zps6sevh9as.jpg  photo DSC_0060_zpsumvawifp.jpg  photo DSC_0047_zpsykkeq7jq.jpg
Ihan ensinnäkin, kiitos teille, jotka pistitte kommenttia edelliseen postaukseen! Vähän epäilin sen postauksen tekemistä, että onko se vain säälittävää ruikutusta ja kerjäämistä, mutta oli mitä hyvänsä, tulin siitä niin hyvälle mielelle, ettei kyllä kaduta :-) Ihana huomata, että teitä oikeasti on vielä siellä, eikä kaikki listoilla pyörivät lukijat vain kerta toisensa jälkeen 'merkitse luetuksi.' Sain ihania kommentteja ja myös hyviä postausehdotuksia, joten nyt jos koskaan mun on aika nostaa tää blogi ylös tästä taantumasta! 

Kolmas joulukuuta! Oon parhaani mukaan koittanut tuoda joulun meille kotiin, mutta vaikka oon kuumeisesti ettinyt kaupoista jouluisia pöytäliinoja, tyynynpäällisiä ja käsipyyhkeitä, niin ei oikein oo lykästänyt. Keittiön pöydälle ostin tuon poroliinan Jyskistä, mutta se on jäänytkin ainoaksi hankinnaksi. Onneksi sain anopilta nuo "happy lightsit", sillä mun kaikista viimevuotisista jouluvaloista on lamput pimeenä. Myös ihania tonttuja on kaupat täynnä, mutta ei oikein raaski lähemmäs kymmentä euroa käyttää yhteen tonttuunkaan. Onneksi mulla on sentään paljon kynttilöitä luomassa tunnelmaa! Ja kyllä sitä aika hyvin pääsee fiilikseen joulukorttien koristelun ja Veskun joululevyn parissa. Kunhan ei vaan erehdy katsomaan ulos. 

Mutta ennen kun kunnolla pääsee jouluilemaan, niin vielä olis kasa kouluhommia tehtävänä. Huomenna koittaa viimeinen tentti ja sen jälkeen mun pitäiskin käydä noiden parin kirjan kimppuun. Äikkään meidän pitää tosiaan lukea yksi lukudiplomikirja sekä yks joulukirja ja niihin liittyen sit tehdä kaiken näköstä. Sen lisäks pitäis kirjotella raportteja lukemaanopettamisen seurannoista, liikunnan seurannoista sekä yks sähköisen tiedonhaun harjoitustyö, mutta eiköhän noista selvitä. Sen mä oon päättänyt, et 10. päivä mulla alkaa joululoma ja sen jälkeen en tee mitään kouluhommia ennen 7. tammikuuta. Kuulostaa mun korvaan aika pirun hyvältä. Nyt vaan kaikki paukut peliin ja hommat valmiiks!

2 kommenttia :

  1. Haha, ihania kirjoja teillä luettavana :D! Tosi nätisti somistettu tuo kynttilä :)
    T. Tiija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joo kyllä noita ennemmin lukee, kun tenttikirjoja! :-D Kiitos!! :-)

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! <3