tiistai 22. joulukuuta 2015

10 juttua joulusta

 photo DSC_0059_zps75effqsq.jpg

JOULUKALENTERI
Mulla ei oo tänä vuonna suklaa- eikä arpakalenteria kumpaakaan! Hiukan järkyttävää, mutta oon kuitenkin pärjännyt, sillä mulla on mun pikkusiskon tekemä joulukalenteri, josta on paljastunut kaikkea ihanaa pikkutavaraa!

JOULULAHJATOIVEET
Eniten toivon lunta ja rentouttavia joulun pyhiä.

 photo DSC_0085_zps0tun8rzg.jpg

JOULUPERINTEET
Aattona aamulla joulupuuro, päivällä joulusauna ja jouluateria, illalla joulupukin vierailu. 

SUOSIKKIELOKUVAT
Joulupukki ja noitarumpu on ihan ykköslemppari. 

 photo DSC_0097_zpsgbfoibsc.jpg

LAHJOJEN ANTAMINEN VAI SAAMINEN?
Tykkään molemmista tosi paljon!

SUOSIKKIJOULULAULUT
Enemmän kuuntelen kotimaisia joululauluja ja ainakin Suvi Teräsniskan, Jari Sillanpään ja Veskun joululevyt on kovassa kulutuksessa joka vuosi.

 photo DSC_0079_zpsej2qaqfu.jpg

MISSÄ JOULUNA?
Aaton aattona iskän luona, aattona äitin suvun kanssa, joulupäivänä Viljamin äidin luona ja Tapanin päivänä Viljamin isän perheen kanssa. Vähän joka puolella siis!

KETÄ MUISTAT JOULUNA?
Perheenjäseniä, kummityttöä, serkkupoikia, kummitätiä, mummua sekä Viljamin sukulaisia. 

 photo DSC_0093_zpsxeslrdn6.jpg

JOULUVALMISTELUT
Tänään oon paketoinut lahjoja, valmistanut jouluruokia ja tarkoituksena ois vielä koristella kuusi! Onhan sitä kaikennäköstä joulupuuhaa tullut tehtyä.

PARAS JOULULAHJA EVER
Parhaiten ehkä mieleen jäänyt joululahja on mun eka Sims. Sitä toivoin niin paljon ja se oli vaan niin parasta! :-D

Enää kaksi yötä jouluun, jäiks!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: