maanantai 21. maaliskuuta 2016

kivoja uusia juttuja

 photo DSC_0261_zpswjbzbgwz.jpg  photo DSC_0267_zpsazqh6raw.jpg  photo DSC_0249_zpsytpgq3wf.jpg  photo DSC_0274_zps6j3hel7e.jpg  photo DSC_0279_zps6x2zhn9t.jpg
{1} Pari viikonloppua sitten, kun saatiin mun sukulaisia tänne vieraaksi niin kummitätini toi tuon ihanan pöllö-pannunalusen meille lahjaksi. Aivan ihana!!

{2} Eilen oltiin Porissa, Puuvillan hintahulinoissa ja pari paitaa lähti mulle H&M'stä mukaan. Harmaa neuletakki on ihanan pehmeä ja kevyt, täydellinen varsinkin näin kevät aikaan. Ostin myös ensimmäisen naisten "kauluspaitani." Viljamikin sanoi, ettei ole yhtään mun tyylinen paita, mutta jostain kumman syystä tykästyin kuitenkin sen verran, että sekin lähti mukaan!

{3} Keväällä kynttilät saavat tehdä tilaa kukille. Aurinko kun paistaa niin pitihän sitä sit ostaa tulilatva mun puulaatikkoani koristamaan ja tuomaan vähän keväistä ilmettä tähän huusholliin!

{4} Meikkipussiin on tullut hankittua mun vakkariripsari (sillä edeltäjä alkaa näyttää kuivumisen merkkejä) sekä pikkusiskon suosittelema Lumenen Color Correcting, jonka pitäis peittää kasvoilta punasuutta ja kiiltoa. Jälkimmäistä en oo päässyt vielä kokeilemaan, sillä mun pitäis hankkia uus meikkisuti sitä varten, mutta toivotaan, etten joudu pettymään.

{5} Mitä vanhemmaks tuun, sitä mukavuudenhalusempi oon. Mulla on jo hyvän tovin ollut mustat kollarit hakusessa ja näitä kyseisiä oon pyöritellyt Stadiumissa aiemminkin. Sillon ne on vielä jääneet hyllyyn, mutta eilen hintahulinoiden ansiosta vain kympin hintaisina oli pakko kiikuttaa ne kassalle. Pöksyt on mulla päällä tällä hetkellä ja täytyy sanoo, et ei kaduta kympin uhraus näistä pehmosista pökistä!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: