tiistai 12. huhtikuuta 2016

maaliskuun suosikit

 photo DSC_0311_zpsh7oobsl2.jpg  photo DSC_0316_zpskqkq5jca.jpg  photo DSC_0323_zps3wanrk3x.jpg Maaliskuusta on aikaa jo lähes kaksi viikkoa, mutta ajattelin silti palata vielä lyhkäsesti mun maaliskuun suosikkeihin. Niihin kuuluisi ainakin nämä seuraavat jutut:
  • Grease. Oltiin katsomassa Valkeakosken kaupunginteatterissa Grease-musikaalia, joka oli ihan huippu hyvä! Katselin sitä ennen myös sen alkuperäisen elokuvan, mutta eipä se vedä vertoja tuolle livenä nähdylle teatteriversiolle sitten mitenkään. Opetettiin harjoittelussa kutosluokalle musikaaleista musiikissa ja sen sekä tän teatterikokemuksen myötä oon tosi paljon enemmän kiinnostunut musikaaleista ja haluaisin nähdä niitä paljon enemmän!
  • Tanssikurssi. Tammikuusta asti oon käynyt kerran viikossa meidän ainejärjestön järjestämällä tanssikurssilla ja oon tykännyt tosi paljon! Enää yksi kerta on jäljellä ja sen jälkeen pitäisi olla hallussa valssi, foxi, fusku ja hiukan tangokin. Joskus tanssimaan lähteminen on tuntunut raskaalta eikä aina ois huvittanut, mutta joka kerta sieltä oon lähtenyt hymyssä suin. Ja on ollut hienoa huomata kehittyneensä, sillä ainakin viime kerralla mua kehuttiin sellaisissa asioissa, missä mulla alussa oli vaikeuksia. Jos sieltä puolen ruutua löytyy roklilaisia, niin ota ihmeessä osaa ens vuonna Opekkaan tanssikurssille, se on meinaan halpa!!
  • Sivuainepaikka. Yks suosikki tietenkin se, että pääsin niihin sivuaineisiin, mihin halusinkin. Tästä kirjoittelinkin jo aiemmin.
  • Au pairit Australiassa. Se aika mikä harjoittelun ulkopuolelle on jäänyt, niin oon sen käyttänyt lähinnä tv'n tuijottamiseen. Maaliskuussa yks lempparisarja oli tietenkin Au pairit Australiassa, joka löytyy kokonaisuudessaan YleAreenasta. Oon kattonut ne aiemmatkin kaudet pariin kertaan läpi ja koska ittee on au pairin hommat kiinnostanut aikanaan, niin on tosi mielenkiintosta seurata millasta se sit oikeesti on. Tosi viihdyttävä sarja! Ainoostaan jäi harmittamaan tässä uusimmassa se, ettei sitä oikeaa au pairin arkea näytetty lähellekään niin paljon kuin edellisissä vaan tässä seurattiin enemmänkin au pairien vapaa-ajan temmellyksiä.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3