tiistai 28. helmikuuta 2017

Helmikuun suosikit

DSC_0419_zpsnlsybcbx
Talven paluu. Kaikki jo kovasti hehkutti alkavaa kevättä, mutta itse en viitsinyt sille mielelle lähteä, koska kyllähän sen tiesi, että se talvi sieltä vielä tulee. Ja niinhän se tuli. Mä jaksoin vielä innostua lumesta ja nauttia kauniista talvisäästä, mutta kyllä munkin puolesta maaliskuussa voitaisiin siirtyä lähemmäs kevättä. Inhottavaa tää soutaminen ja huopaminen, kun joka toinen päivä on pakkasta ja joka toinen sataa vettä.

DSC_0680_zpscfuipkdw
Oscar-fiilistelyt. Oscareista on muodostunut mulle jo joka vuotinen perinne ja pakko ne on nähdä, vaikken niitä suorana jaksakaan katsoa. Onneks tänä vuonna mulla oli maanantai vapaa, niin sain käyttää koko aamun Oscareiden töllöttämiseen. Haluan aina nähdä edes yhden ehdolla olevan elokuvan ennen gaalaa ja viikko sitten maanantaina käytiin Emman kanssa tsekkaamassa paljon ehdokkuuksia kahminut La La Land. Muhun se ei ihan täysiä kolahtanut, vaikka ihan kiva hyvänmielen leffahan se oli. Olisin kaivannut enemmän isoja musikaalikohtauksia, kuten leffan alussa enkä itse oikeen päässyt rakkaustarinaan sisälle. Mutta kivahan se oli nähdä! Ja Ryan Gosling on tietysti aina mukavaa katseltavaa. 

Oscar-fiiliksiä nostatin viime viikonloppuna katsomalla Brokeback Mountainin () ja aikomuksena oli katsoa myös viime vuonna palkittu Amy-dokumentti, mutta en kerennytkään. Onneksi nämä molemmat löytyy Yle Areenasta, joten menkää tekin katsomaan! Itse Oscar-gaala löytyy myös Areenasta ja viihdyttävää katsottavaa se oli tälläkin kertaa. Huippukohtana ehkä parhaan elokuvan palkinnon kanssa tapahtunut sekaannus :-D Olin kyllä ihan hämilläni, että mitäs nyt tapahtuu! Tällä kertaa kovinkaan moni leffa ei aiheuttanut "pakko nähdä"-reaktiota, mutta kyllä sen mm. parhaan elokuvan palkinnon saaneen Moonlightin haluaisin jossain kohtaa katsoa. 

DSC_0685_zpsgrrtuvmh
Sohvaperunat. Oon jo ennenkin hehkuttanut tätä täällä, mutta pakkohan tää on vielä mainita. Koska onhan tää ollut yks valopilkku mun helmikuussa. Joka perjantaita ja uutta jaksoa odotan kovalla innolla. Ideahan kuulostaa maailman typerimmältä - katsoa nyt telkkarista, kun muut katsoo telkkaria - mut on todellisuudessa tosi hauska ja viihdyttävä. Itse kun on vielä katsonut juuri samoja ohjelmia ja jaksoja mitä nää sohvikset, niin on kiva nähdä mitä reaktioita ne heissä herättää. Suosittelen jokaiselle, jos ette oo vielä katsoneet!! 

DSC_0473_zpswqq6p6eh
Smoothiet. Saatiin vihdoin eka blenderi tähän talouteen ja sen myötä oon päässyt tekemään vähän terveellisempiä välipaloja smoothieiden muodossa. Jo viime postauksessa puhuin sitä, kuinka oon vasta opetellut eri hedelmien ja marjojen syömistä ja mun on jotenkin tosi vaikee syödä niitä sellaisenaan. Tai ei tuu vaan oikein syötyä. Mun kohdalla ainakin ne menee paljon helpommin smoothiena alas, joten tosi kiva, et mäkin oon vihdosta viimein päässyt tähän smoothie-trendiin mukaan. Viime viikon aikana sain kehooni vitamiineja varmaan enemmän kuin koko tammikuun aikana yhteensä! Erittäin tervetullutta siis.

Mitkä on ollu teidän suosikkijuttuja helmikuussa?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kiitos kaikista kommenteista ! <3