maanantai 27. maaliskuuta 2017

Minusta: Malttamaton haaveilija

Musta tuntuu, et mä nään vauvoja kaikkialla. Kaikki muut järjestelee tulevia häitään. Instassa törmää kuviin kotiavaimista, kun tyypit ostelee ekoja omistusasuntojaan. En oo ikinä osannut elää hetkessä. Aina ootan jotain tulevaa tapahtuvaksi. Samoin on nyt. En millään malttaisi olla opiskelijana pienessä kerrostalokaksiossa. Haluaisin jo naimisiin, ostaa omakotitalon ja perustaa perheen. Ja mikä hulluinta, niin musta oikeesti tuntuu, että oisin valmis noihin asioihin. Ainahan mä oon tiennyt haluavani äidiksi ja aina nähdessäni vauvan oon ollu ihan sulaa vahaa. Mut siinä vaiheessa kun näät unta, että oot raskaana ja herätessäs ensimmäinen tunne on pettymys, niin tiedät, että this is serious :-D Vaikka ollaan Viljamin kanssa vielä nuoria, niin ehkä tää johtuu siitä, että ollaan oltu jo niin kauan yhdessä. Ollaan saatu viettää aikaa jo ihan tarpeeks kahdestaan ja muutenkin ollaan aina kotosalla niin eipä tässä avioliitosta ja perhe-elämästä kaukana olla :-D

unelmat

Ootan siis jo innolla valmistumista, jotta pääsisi työelämään ja sitä kautta jo ehkä pikkuhiljaa toteuttamaan noita muita yllämainittuja haaveita. Kyllä ne sieltä tulevat ajallaan, kun vaan jaksaa odottaa. Kyllähän sitä tylsää perhearkeakin kerkiää sitten elää monta, monta vuotta. Pitäis nyt vaan nauttia vielä näistä hetkistä, kun voi tehdä periaatteessa mitä vaan. Silti jotenkin mulla on sellanen tunne, että mun elämä oikeesti alkaa vasta sitten kun on se oma perhe. Kuulostaa jotenkin ihan naurettavalta, mutta siltä musta tuntuu. Että mun aika on vasta tulossa ja et perhe-elämä, se on se mun juttu.

Löytyykö sieltä muita, jotka ei pysty elämään hetkessä vaan on aina haaveilemassa tulevasta? Onks teillä mielessä vaan tulevan viikon bileet (niin kuin tän ikäisillä opiskelijoilla yleensä) vai haaveileeko joku muukin jo naimisiinmenosta ja perheen perustamisesta?

Kuvat lainattu Weheartit'ista. 

2 kommenttia :

  1. Olin sun iässä ihan samanlainen, halusin kokoajan seuraavia ja seuraavia asioita :) lapsia, naimisiin ja oma talo oli mullakin haaveissa. No nyt on kolmen vuoden sisään tapahtunut nuo kaikki ja oon kyllä tyytyväinen, vaikka tää lasten hoitaminen, talon ylläpito, jatkuva väsymys ja kaikki muu on rankkaa, mutta palkitsevaa <3 ymmärrän niin miltä susta tuntuu!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kommentista! Ihanaa, että sulla on jo haaveet toteutuneet, ehkä se munkin aika koittaa vielä :-) Kiva, etten oo ainoo, joka tuppaa haaveilemaan aina tulevasta! :-D

      Poista

Kiitos kaikista kommenteista ! (-: